Product Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 2016/280
Jako Product Manager Nationale-Nederlanden będziesz:
- odpowiadać za stworzenie strategii rozwoju podległych produktów we wszystkich kanałach sprzedaży oraz jej wdrożenie,
- proponować dla podległych produktów strategie długo- oraz krótkoterminowe we wszystkich kanałach dystrybucji, przedstawiając odpowiednie uzasadnienie i analizy wspierające rekomendacje zapewniając rozwój danego produktu end to end,
- aktywnie poszukiwać innowacji dla podległych produktów,
- odpowiadać za optymalizację oferty produktowej,
- podejmować inicjatywy produktowe celem zwiększenia profitowości/sprzedaży i zapewnienia wysokiego poziomu satysfakcji w poszczególnych grupach docelowych klientów,
- odpowiadać za produkt end to end: współpracować przy tworzeniu ze wszystkimi jednostkami odpowiedzialnymi za poszczególne elementy customer journey Klienta,
- odpowiadać za optymalizacje produktów w zakresie wszystkich parametrów, ale również za orientację na Klienta w procesach sprzedażowych i posprzedażowych dotyczących danego produktu,
- na bieżąco poszukiwać i zgłaszać nowe inicjatywy produktowe,
- odpowiadać za działania związane ze zlecaniem wsparcia komunikacyjnego produktu,
- odpowiadać za wdrożenie produktów do sprzedaży zgodnie ze strategią marketingową,
- odpowiadać za dostarczenie kluczowych dokumentów projektowych,
- inicjować powstawanie produktów i ich modyfikacje we wszystkich kanałach dystrybucji.
Czego potrzebujesz, aby aktywować nowe wyzwania:
- znajomości rynku usług finansowych, w tym produktów ubezpieczeniowych,
- znajomości Customer Journey Klienta dla podległych produktów,
- znajomości i doświadczenia we wdrażaniu produktów majątkowych dla Klienta SME, produktów mieszkaniowych oraz finansowych (np. ryzyko utraty pracy),
- mile widziane doświadczenie w obsłudze produktowej kanału bancassurance,
- dobrej znajomości procesu wdrażania produktów ubezpieczeniowych,
- znajomości marketingu mix oraz zarządzania produktem,
- doświadczenia we współpracy z kanałami dystrybucji,
- nastawienia na Klienta (proponowanie rozwiązań w oparciu o zrozumienie potrzeb Klienta zewnętrznego, wewnętrznego i sytuacji rynkowej),
- orientacji na zmianę i podważania statusu quo,
- umiejętności patrzenia na produkt kompleksowo (produkt, procesy sprzedażowe, rentowność produktu, konkurencyjność produktu na rynku, atrakcyjne value proposition dla klienta).
Co aktywujesz dołączając do zespołu Nationale-Nederlanden:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- dogodną lokalizację biura na Powiślu i elastyczny czas pracy,
- możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznej organizacji,
- szeroką ofertę benefitów (opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe na życie, kafeterię benefitów np. karta MultiSport, bilety do kina i wiele innych).