Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. administracji

    CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.   Długołęka    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Kontrola i uaktualnianie instrukcji i procedur dotyczących procesów; Udział w audytach wewnętrznych i zewnętrznych; Przygotowywanie raportów; Prowadzenie dokumentacji związanej z ZSZ i SCA; Nadzór nad prawidłowym i terminowym obiegiem dokumentów zgodnie z...
  • Specjalista / Specjalistka - Asystent / Asystentka Kierownika Katedry

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  część etatu
    2 dni
    Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za organizacyjne wsparcie funkcjonowania Katedry Fizyki Doświadczalnej, oraz bezpośrednią współpracę, w zakresie administracyjnej obsługi, z kierownictwem katedry. Zakres obowiązków: administracyjne i...
  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Aon   dolnośląskie    praca zdalna   dziś wygasa
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

    Fundacja ADRA Polska   Wrocław    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Realizacja, monitoring nad zaopatrzeniem w Fundacji (zarządzanie zamówieniami, dostawami); Współpraca i kontakt z zespołem Fundacji w celu wsparcia, w codziennych operacjach administracyjnych; Dbałość o funkcjonowanie biura zgodnie z zasadami i procedurami obwiązującymi w organizacji;...
  • Specjalista / Specjalistka ds. zamówień publicznych

    Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Do podstawowych obowiązków należy w szczególności: przygotowywanie projektu planu zamówień publicznych na dany rok budżetowy, kwalifikowanie wydatków zgodnie z przepisami prawa oraz określanie możliwych trybów udzielania zamówień publicznych, prowadzenie rejestru zamówień publicznych...
  • Inżynier Budownictwa / Specjalista ds. zarządzania projektami

    Dino Polska S.A.   Trzebnica    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Koordynację zespołów realizujących projekty inwestycyjne w celu wyegzekwowania właściwej jakości wykonywanych robót; Przygotowywanie oraz prowadzenie wizyt i audytów ze strony Inwestora (raportowanie) Kontrolę postępu prac na...
  • Project Manager / Kierownik Kontraktu

    NES Global Talent   Wrocław    praca mobilna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   16 000 - 19 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Obowiązki: Udział w przygotowaniu i przeprowadzeniu przetargu na wybór projektanta oraz monitorowanie procesu projektowego; Kompleksowe prowadzenie całego procesu inwestycyjnego i ofertowego; Weryfikacja dokumentacji inwestycji pod względem formalnym i technicznym; Udział w przygotowywaniu...
  • Kierownik projektu (Centra Dystrybucyjne)

    Dino Polska S.A.   Trzebnica    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Koordynację przebiegu procedur związanych z kompleksową realizacją budowy nowych budynków magazynowych, biurowych, przemysłowych, a także przebudową i rozbudową istniejących obiektów; Przygotowanie opinii o nieruchomości oraz...
  • Кierownik działu prawnego

    3S AGENCY   dolnośląskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Austria
    starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zakres obowiązków: Zapewnienie wsparcia prawnego dla procesów biznesowych firmy; Przygotowanie i wsparcie transakcji o różnym stopniu złożoności na Ukrainie i w UE; Kontakt z organami państwowymi, regulacyjnymi i bankami; Wsparcie transakcji dotyczących nieruchomości i działek; Wsparcie...
  • Młodszy Specjalista ds. Administracji

    KGL S.A.   Klaudyn    praca hybrydowa / stacjonarna   za 2 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Twój zakres obowiązków: nadzór nad utrzymaniem czystości i ładu na terenie fabryki; zamawianie towarów i wyposażenia pod bieżące funkcjonowanie zakładu; wydawanie i zamawianie ubrań roboczych oraz narzędzi do pracy dla nowych pracowników i rozliczanie ich z tego w momencie zakończenia...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Dolnośląskie Specjalista ds. Administracyjnych Dolnośląskie
Project Management Office Administrator with English

Project Management Office Administrator with English

Hemmersbach GmbH & Co.KG (Spółka Komandytowa) Oddział w Polsce
dolnośląskie, Bielany Wrocławskie, Wrocław
praca stacjonarna
2761 dni temu

We are specialized in cross-border infrastructural services for the information technology (IT) industry. With over 2,000 permanent employees in 34 subsidiaries we offer our services worldwide in more than 190 countries.


To extend our international PMO multi-shifts team in Hemmersbach Central Support (Wrocław, Poland) we are looking for:

Project Management Office Administrator with English
Location: Polska, Bielany Wrocławskie, Wrocław

 

Your main responsibilities:
  • Creating and preparing reports,
  • Monitoring mailboxes - communication with business external customers or internal ones (Service Delivery Managers),
  • Managing project accordingly the deal,
  • Monitoring/controlling tickets queue in the internal or external ticketing tools,
  • Updating tickets, encouraging engineers and SDMs to deliver relevant information,
  • Creating processes, information letters and documentation (manuals, etc.),
  • Organizing/leading online meetings,
  • Other administrative works.
Our requirements:
  • Readiness to work on 8 hrs. shifts (between 8:00 and 18:00),
  • Good knowledge of English language,
  • MS Office used in practice (especially Excel, Word, PowerPoint, Visio),
  • Good analytical skills and great precision in duties,
  • Flexibleness and openness to new, interesting tasks.
Would be an asset:
  • Relevant work experience or completed professional trainings,
  • Experience in customer service.
We can offer you:
  • Stable work basing of contract of employment in fast-growing, opened company,
  • Great opportunity to start your international career in project management,
  • Permanent support in daily tasks,
  • Attractive salary according to competencies,
  • Interesting international projects,
  • Welcoming and friendly work environment,
  • Multisport and LUX-MED package.
 

Poznaj

Hemmersbach

Why us?

We are one of the leading providers of the IT services in the world. Numbers do not lie – we already have more than 50 subsidiares all around the world and operate in over 190 through our network of subcontractors. We employ over 4000 people around the world, which makes our work setting a truly international one.

In Poland, you can find our offices in Bielany Wrocławskie, Wrocław, Katowice, Kraków and Warsaw. Our shared services offices support colleagues and sub-contractors in such areas as HR, finance, administration, project management, customer support, hardware maintenance, supply chain, logistics and plenty more. We are also specialists in servicing IT hardware for the top players in the industry.

Recruiting process

Step aplikacja Pre-selection of candidates
Step rozmowa telefoniczna Phone interview
Step spotkanie rekrutacyjne Face to face / Skype interview
Step propozycja współpracy Decision and offer

Testimonials


icon man

Robert

PMO Administrator, Bielany Wrocławskie

I fully recommend applying to Hemmersbach because it is a company in which you are able to gather your first valuable and important IT experience. This is a really good option for people who have just started their IT career.

The best thing about the company is the possibility for young people to develop and fundamentally widen their skillset. This is especially important in the IT field. I also like the atmosphere and companionship from my colleagues, which I've had since the very first day of my work in Hemmersbach.

icon man

Ola

HR Analyst, Katowice

Friendly atmosphere, supportive colleagues and leaders. Knowledge sharing environment, the place you can always ask for support/advice.
Well prepared onboarding process with Buddy assignment. Benefits (private healthcare, insurance, and multisport card) available from the first (trial) employment contract.

Read more

Podobne oferty

  • Specjalista ds. administracji

    CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.   Długołęka    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Kontrola i uaktualnianie instrukcji i procedur dotyczących procesów; Udział w audytach wewnętrznych i zewnętrznych; Przygotowywanie raportów; Prowadzenie dokumentacji związanej z ZSZ i SCA; Nadzór nad prawidłowym i terminowym obiegiem dokumentów zgodnie z...
  • Specjalista / Specjalistka - Asystent / Asystentka Kierownika Katedry

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  część etatu
    2 dni
    Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za organizacyjne wsparcie funkcjonowania Katedry Fizyki Doświadczalnej, oraz bezpośrednią współpracę, w zakresie administracyjnej obsługi, z kierownictwem katedry. Zakres obowiązków: administracyjne i...
  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Aon   dolnośląskie    praca zdalna   dziś wygasa
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

    Fundacja ADRA Polska   Wrocław    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Realizacja, monitoring nad zaopatrzeniem w Fundacji (zarządzanie zamówieniami, dostawami); Współpraca i kontakt z zespołem Fundacji w celu wsparcia, w codziennych operacjach administracyjnych; Dbałość o funkcjonowanie biura zgodnie z zasadami i procedurami obwiązującymi w organizacji;...
  • Specjalista / Specjalistka ds. zamówień publicznych

    Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Do podstawowych obowiązków należy w szczególności: przygotowywanie projektu planu zamówień publicznych na dany rok budżetowy, kwalifikowanie wydatków zgodnie z przepisami prawa oraz określanie możliwych trybów udzielania zamówień publicznych, prowadzenie rejestru zamówień publicznych...
  • Inżynier Budownictwa / Specjalista ds. zarządzania projektami

    Dino Polska S.A.   Trzebnica    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Koordynację zespołów realizujących projekty inwestycyjne w celu wyegzekwowania właściwej jakości wykonywanych robót; Przygotowywanie oraz prowadzenie wizyt i audytów ze strony Inwestora (raportowanie) Kontrolę postępu prac na...
  • Project Manager / Kierownik Kontraktu

    NES Global Talent   Wrocław    praca mobilna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   16 000 - 19 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Obowiązki: Udział w przygotowaniu i przeprowadzeniu przetargu na wybór projektanta oraz monitorowanie procesu projektowego; Kompleksowe prowadzenie całego procesu inwestycyjnego i ofertowego; Weryfikacja dokumentacji inwestycji pod względem formalnym i technicznym; Udział w przygotowywaniu...
  • Kierownik projektu (Centra Dystrybucyjne)

    Dino Polska S.A.   Trzebnica    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Koordynację przebiegu procedur związanych z kompleksową realizacją budowy nowych budynków magazynowych, biurowych, przemysłowych, a także przebudową i rozbudową istniejących obiektów; Przygotowanie opinii o nieruchomości oraz...
  • Кierownik działu prawnego

    3S AGENCY   dolnośląskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Austria
    starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zakres obowiązków: Zapewnienie wsparcia prawnego dla procesów biznesowych firmy; Przygotowanie i wsparcie transakcji o różnym stopniu złożoności na Ukrainie i w UE; Kontakt z organami państwowymi, regulacyjnymi i bankami; Wsparcie transakcji dotyczących nieruchomości i działek; Wsparcie...
  • Młodszy Specjalista ds. Administracji

    KGL S.A.   Klaudyn    praca hybrydowa / stacjonarna   za 2 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Twój zakres obowiązków: nadzór nad utrzymaniem czystości i ładu na terenie fabryki; zamawianie towarów i wyposażenia pod bieżące funkcjonowanie zakładu; wydawanie i zamawianie ubrań roboczych oraz narzędzi do pracy dla nowych pracowników i rozliczanie ich z tego w momencie zakończenia...