specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 godz.
Prowadzenie nadzoru technicznego nad powierzonym zasobem mieszkaniowym w szczególności: wykonywanie przeglądów technicznych, dokonywanie czynności związanych z przekazywaniem/zdawaniem lokali, sporządzanie przedmiarów i kosztorysów przy wykorzystaniu programu NORMA PRO, nadzór nad...
Obowiązki: pozyskiwanie najemców powierzchni biurowych oraz handlowo-usługowych; prowadzenie spotkań, prezentacji, negocjacje z potencjalnymi klientami; przygotowywanie ofert najmu i odpowiedzi na zapytania ofertowe; budowanie oraz utrzymywanie odpowiednich relacji z najemcami; renegocjacje...
Zakres czynności: przygotowanie wniosków do jednostek samorządu terytorialnego o wyrażenie zgody w formie Oświadczenia woli na nabycie nieruchomości; wykonywanie czynności mających na celu przygotowanie nieruchomości do zbycia na rzecz jednostek samorządu terytorialnego; współpraca z...
Twoja przyszła rola: prowadzenie szczegółowej weryfikacji aktualnej sytuacji na rynku nieruchomości, przygotowywanie zestawień, analiz oraz rekomendacji w tym zakresie, prowadzenie procesów przetargowych na nowe powierzchnie biurowe dla PwC, zarządzanie projektami kapitałowymi (project, time...
kierownik/koordynator umowa o pracę / zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Zakres obowiązków: Obsługa techniczna powierzonej nieruchomości; Bieżący kontakt z przedstawicielami zarządcy i/lub właściciela obiektu; Zarządzanie i organizacja pracy podległego zespołu techników; Wsparcie merytoryczne pracownikom technicznym (awarie, sprawy problematyczne) Reagowanie...
Główne zadania: administrowanie budynkiem Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii WUM przy ul. Binieckiego 6 oraz zastępowanie administratora budynku Centrum Symulacji Medycznych oraz obiektów przy ul. Litewskiej, utrzymanie w ruchu obiektu, terenu i wyposażenia; zapewnienie utrzymania czystości...
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: Administrowanie nieruchomościami PKP S.A. na obszarze dzielnic Warszawa: Wola, Ochota; Dbanie o efektywne wykorzystanie administrowanych nieruchomości; Udział w przeglądach okresowych administrowanych nieruchomości; Kontrola wykorzystania...
Opis roli: Przygotowywanie kompleksowej dokumentacji przetargowej w celu pozyskania wykonawców na remonty; Aktywne wyszukiwanie i selekcjonowanie firm do drobnych napraw i remontów; Nadzorowanie oraz odbieranie wykonanych prac remontowych, zapewniając ich zgodność z ustalonymi standardami i...
Obowiązki: pozyskiwanie najemców powierzchni biurowych oraz handlowo-usługowych; prowadzenie spotkań, prezentacji, negocjacje z potencjalnymi klientami; przygotowywanie ofert najmu i odpowiedzi na zapytania ofertowe; budowanie oraz utrzymywanie odpowiednich relacji z najemcami; renegocjacje...
Obowiązki: pozyskiwanie najemców powierzchni biurowych oraz handlowo-usługowych; prowadzenie spotkań, prezentacji, negocjacje z potencjalnymi klientami; przygotowywanie ofert najmu i odpowiedzi na zapytania ofertowe; budowanie oraz utrzymywanie odpowiednich relacji z najemcami; renegocjacje...
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.
Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.
Our Client is an property group that owns, develops and manages industrial property and business space. Due to expand business in Poland we are looking for Property Manager based in Warsaw.
Property Manager provide general assistance to the Portfolio Manager in all aspects of their work including: development of strong relationships with customers requiring regular visits to each asset; preparation of the annual building budgets, calculation and recovery of outgoings from tenants; manage process of reconciling tenants accounts; presentation of the Portfolio and all technical aspects, including structural maintenance and repairs, building management systems, management of tenant issues; providing assistance to the accounts staff in all accounting matters including information of data to be entered into the property management system; administration of all payments and statutory payments including municipality rates, water rates and land taxes.
We are looking for candidates with 2-3 year’s experience in a Property Management role especially form industrial market with ability to travel. It is necessary to have customer service focus (knowledge of leasing aspects), property, financial and technical knowledge. Very important is to understand company’s business activities and initiative. Fluent in English (written and verbal) is required.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 godz.
Prowadzenie nadzoru technicznego nad powierzonym zasobem mieszkaniowym w szczególności: wykonywanie przeglądów technicznych, dokonywanie czynności związanych z przekazywaniem/zdawaniem lokali, sporządzanie przedmiarów i kosztorysów przy wykorzystaniu programu NORMA PRO, nadzór nad...
Obowiązki: pozyskiwanie najemców powierzchni biurowych oraz handlowo-usługowych; prowadzenie spotkań, prezentacji, negocjacje z potencjalnymi klientami; przygotowywanie ofert najmu i odpowiedzi na zapytania ofertowe; budowanie oraz utrzymywanie odpowiednich relacji z najemcami; renegocjacje...
Zakres czynności: przygotowanie wniosków do jednostek samorządu terytorialnego o wyrażenie zgody w formie Oświadczenia woli na nabycie nieruchomości; wykonywanie czynności mających na celu przygotowanie nieruchomości do zbycia na rzecz jednostek samorządu terytorialnego; współpraca z...
Twoja przyszła rola: prowadzenie szczegółowej weryfikacji aktualnej sytuacji na rynku nieruchomości, przygotowywanie zestawień, analiz oraz rekomendacji w tym zakresie, prowadzenie procesów przetargowych na nowe powierzchnie biurowe dla PwC, zarządzanie projektami kapitałowymi (project, time...
kierownik/koordynator umowa o pracę / zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Zakres obowiązków: Obsługa techniczna powierzonej nieruchomości; Bieżący kontakt z przedstawicielami zarządcy i/lub właściciela obiektu; Zarządzanie i organizacja pracy podległego zespołu techników; Wsparcie merytoryczne pracownikom technicznym (awarie, sprawy problematyczne) Reagowanie...
Główne zadania: administrowanie budynkiem Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii WUM przy ul. Binieckiego 6 oraz zastępowanie administratora budynku Centrum Symulacji Medycznych oraz obiektów przy ul. Litewskiej, utrzymanie w ruchu obiektu, terenu i wyposażenia; zapewnienie utrzymania czystości...
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: Administrowanie nieruchomościami PKP S.A. na obszarze dzielnic Warszawa: Wola, Ochota; Dbanie o efektywne wykorzystanie administrowanych nieruchomości; Udział w przeglądach okresowych administrowanych nieruchomości; Kontrola wykorzystania...
Opis roli: Przygotowywanie kompleksowej dokumentacji przetargowej w celu pozyskania wykonawców na remonty; Aktywne wyszukiwanie i selekcjonowanie firm do drobnych napraw i remontów; Nadzorowanie oraz odbieranie wykonanych prac remontowych, zapewniając ich zgodność z ustalonymi standardami i...
Obowiązki: pozyskiwanie najemców powierzchni biurowych oraz handlowo-usługowych; prowadzenie spotkań, prezentacji, negocjacje z potencjalnymi klientami; przygotowywanie ofert najmu i odpowiedzi na zapytania ofertowe; budowanie oraz utrzymywanie odpowiednich relacji z najemcami; renegocjacje...
Obowiązki: pozyskiwanie najemców powierzchni biurowych oraz handlowo-usługowych; prowadzenie spotkań, prezentacji, negocjacje z potencjalnymi klientami; przygotowywanie ofert najmu i odpowiedzi na zapytania ofertowe; budowanie oraz utrzymywanie odpowiednich relacji z najemcami; renegocjacje...