Grupa kapitałowa Progres to ogólnopolski dostawca rozwiązań z zakresu pracy tymczasowej, rekrutacji stałych, szkoleń oraz doradztwa personalnego.
W skład Grupy Progres wchodzą aktualnie cztery, niezależne linie biznesowe: Progres HR – w obszarze pracy tymczasowej, Progres Consulting – odpowiadająca za doradztwo biznesowe i szkolenia oraz Progres Permanent Recruitment – specjalizująca się w rekrutacjach stałych na stanowiska średniego oraz wyższego szczebla. W bogatym portfelu oferowanych usług, znajduje się również Progres Advanced Solutions – linia oferująca nowatorskie, zaawansowane rozwiązania, mające na celu optymalizację procesów oraz kosztów zatrudnienia.
Znajdujemy się na drugim miejscu polskiego rynku Agencji Pracy wg. rankingu Book of Lists. Jesteśmy współzałożycielami oraz członkami Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia. Na swoim koncie posiadamy ponad 1000 kontraktów podpisanych na terenie całego kraju, dzięki 18 sprawnie funkcjonującym oddziałom.
Opis stanowiska:
- przygotowywanie i składanie ofert techniczno-handlowych
- prowadzenie dokumentacji handlowej
- współpraca z dostawcami krajowymi i zagranicznymi (korespondencja handlowa)
- utrzymywanie i rozwijanie kontaktów z klientami
- doradztwo w zakresie technicznym oraz handlowym
Wymagania:
- wykształcenie min. średnie
- doświadczenie na podobnym stanowisku min. 2 lat
- komunikatywna znajomość języka angielskiego lub niemieckiego
- prawo jazdy kat. B i gotowość do wyjazdów służbowych
- umiejętność budowania relacji z Klientem
- wysoka kultura osobista
- sumienność, dokładność i dobra organizacja pracy
- znajomość branży stalowej oraz rynku B2B będą dodatkowym atutem
- posiadanie własnej działalności gospodarczej lub gotowość do jej założenia
Oferujemy:
- ciekawą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- niezbędne narzędzia do pracy
- atrakcyjny system wynagrodzenia
- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji