Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
- dbałość o kompetentną i profesjonalną obsługę Gości,
- zagwarantowanie prawidłowego przebiegu pobytu Gości w hotelu z zachowaniem standardów obsługi Klienta,
- identyfikacja i rozwiązywanie problemów w sposób gwarantujących satysfakcję Gości i pracowników
obsługa rezerwacji Gości indywidualnych, - kształtowanie pozytywnych relacji z Gośćmi i pracownikami hotelu,
- prowadzenie rozliczeń dziennych utargów,
- obsługa systemów rezerwacyjnych a także obsługa partnerów hotelu ( Booking com, Expedia, HRS , AIRBNB , holiday Lettings, Trip Advisor ),
współpraca z innymi działami operacyjnymi hotelu,
- orientacja na Klienta i umiejętność budowania właściwych relacji z klientami,
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 lub/i niemieckiego,
- wysoki poziom kultury osobistej,
- zorientowanie na wysokie standardy obsługi Gości hotelu,
- wysoko rozwinięta kompetencja komunikacji interpersonalnej,
- zaangażowanie i umiejętność pracy w zespole,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- dyspozycyjność i gotowość do pracy w systemie zmianowym (od poniedziałku do niedzieli praca w systemie zmianowym w godz. 7.00-23.00 – zgodnie z grafikiem) ,
- doświadczenie na adekwatnym stanowisku – min. 6 miesięcy,
- miła atmosferę pracy,
- atrakcyjne wynagrodzenie.