Zakres obowiązków Obsługa administracyjna wniosków z Departamentów, uzyskiwanie odpowiednich akceptacji Zapewnienie właściwego obiegu dokumentów i przepływu informacji zgodnie z zasadami obowiązującym w Spółce Przygotowywanie raportów, zestawień i prezentacji Wsparcie procesów...
GEODIS PolandWarszawa, ul. Postępu 17b
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
2 dni
Opis stanowiska: Weryfikacja faktur kosztowych; Wystawianie faktur sprzedażowych dla klientów krajowych i zagranicznych; Kontrola dokumentacji sprzedaży; Realizacja bieżących zadań administracyjnych; Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji; Nadzór nad archiwum działu; Współpraca z...
specjalista junior / mid umowa na zastępstwo pełny etat
2 dni
Główne zadania: wykonywanie czynności związanych z funkcjonowaniem sekretariatu Zakładu; pomoc administracyjna w funkcjonowaniu pracowni chemii organicznej, pracowni chemii fizycznej oraz pracowni matematycznej i informatycznej; prowadzenie korespondencji i ewidencji; sporządzanie wniosków na...
Wystawianie zamówień w systemie (faktury, korekty) Awizowanie dostaw; Koordynacja dostaw z Działem Logistyki i Magazynem; Uzupełnianie danych logistycznych i magazynowych; Zlecanie odbiorów towaru - wystawianie stosownej dokumentacji;
What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Koordynowanie zadań/małych projektów na poziomie regionu (kraje Europy Środkowej i Południowej, Niemcy, Szwajcaria, Austria) Pozyskiwanie danych, ich podsumowywanie oraz wstępna analiza, przygotowywanie danych w tabelach Excel, tworzenie prezentacji, Nadzorowanie...
Twoja przyszła rola: przygotowanie zestawień finansowych, przygotowywanie rozliczeń projektowych, analiza i rejestracja umów projektowych, wystawianie faktur i korekt dla klientów, wsparcie w procesie windykacji należności. Aplikuj, jeśli: posiadasz umiejętności bardzo dobrej organizacji...
Zakres obowiązków: Prowadzenie dzienników korespondencyjnych oraz przyjmowanie i wysyłanie poczty budowy Pomoc w koordynacji bieżących spraw administracyjnych budowy oraz współpraca z Oddziałem Dekretowanie i weryfikowanie faktur zgodnie z wytycznymi Sortowanie, porządkowanie oraz...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
6 dni
Twój zakres obowiązków: nadzór nad utrzymaniem czystości i ładu na terenie fabryki; zamawianie towarów i wyposażenia pod bieżące funkcjonowanie zakładu; wydawanie i zamawianie ubrań roboczych oraz narzędzi do pracy dla nowych pracowników i rozliczanie ich z tego w momencie zakończenia...
Na rozgrzewkę kilka pytań Nie masz jeszcze doświadczenia na miarę eksperta, ale interesują Cię zagadnienia związane z obsługą klienta wewnętrznego oraz pracą administracyjną? Masz sokole oko i doskonale czujesz się w pracy z dokumentami? Skrupulatność to Twoja mocna strona? Bez...
Referent ds. administracyjno-kontrolnych, nr ref. 01/HCTRL/GRC w Dziale Administracji Marketu Miejsce pracy: Grójec
Jesteśmy kimś więcej niż tylko dobrze prosperującym przedsiębiorstwem handlowym: Jesteśmy pracodawcą, którego pracownicy tworzą świetny zespół. Poprzez stabilne zatrudnienie dajemy poczucie bezpieczeństwa i gwarantujemy zadowolenie naszych pracowników.
Poszukują Państwo pracy w zespole, który ceni stabilne zatrudnienie, otwartość oraz zaufanie współpracowników? Jeśli tak, to są Państwo na właściwej drodze. Oferujemy perspektywy rozwoju zawodowego, aby na lepsze zmienić Państwa przyszłość. Zapewniamy atrakcyjne wynagrodzenie, uczciwe zasady zarządzania oraz interesującą pracę w przyjaznej atmosferze.
Zakres obowiązków:
Państwa zadaniem w naszym markecie będzie prowadzenie kontroli przestrzegania zasad w obszarze jakości i świeżości artykułów, prowadzenie kontroli stosowania przepisów wewnętrznych oraz opracowywanie dokumentów pokontrolnych. Do Państwa obowiązków należeć będzie również prowadzenie monitoringu cenowego oraz praca z towarem na terenie marketu.
Jakie mamy wymagania:
Umiejętność obsługi komputera i sprzętu biurowego
Znajomość pakietu MS Office
Doświadczenie w branży handlowej
Sumienność i zaangażowanie
Co oferujemy:
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
Umowę na czas nieokreślony po trzymiesięcznym okresie próbnym
Świadczenia z Zakładowego Funduszu Socjalnego, w tym: bony na Święta Wielkanocne i Bożego Narodzenia, pomoc w trudnych sytuacjach losowych
Pakiet opieki medycznej dla Pracowników oraz członków ich rodzin dofinansowany przez Pracodawcę
Pakiet sportowy MultiSport
Rozwój zawodowy w firmie o stabilnej pozycji na rynku
Interesującą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie.
Zakres obowiązków Obsługa administracyjna wniosków z Departamentów, uzyskiwanie odpowiednich akceptacji Zapewnienie właściwego obiegu dokumentów i przepływu informacji zgodnie z zasadami obowiązującym w Spółce Przygotowywanie raportów, zestawień i prezentacji Wsparcie procesów...
GEODIS PolandWarszawa, ul. Postępu 17b
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
2 dni
Opis stanowiska: Weryfikacja faktur kosztowych; Wystawianie faktur sprzedażowych dla klientów krajowych i zagranicznych; Kontrola dokumentacji sprzedaży; Realizacja bieżących zadań administracyjnych; Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji; Nadzór nad archiwum działu; Współpraca z...
specjalista junior / mid umowa na zastępstwo pełny etat
2 dni
Główne zadania: wykonywanie czynności związanych z funkcjonowaniem sekretariatu Zakładu; pomoc administracyjna w funkcjonowaniu pracowni chemii organicznej, pracowni chemii fizycznej oraz pracowni matematycznej i informatycznej; prowadzenie korespondencji i ewidencji; sporządzanie wniosków na...
Wystawianie zamówień w systemie (faktury, korekty) Awizowanie dostaw; Koordynacja dostaw z Działem Logistyki i Magazynem; Uzupełnianie danych logistycznych i magazynowych; Zlecanie odbiorów towaru - wystawianie stosownej dokumentacji;
What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Koordynowanie zadań/małych projektów na poziomie regionu (kraje Europy Środkowej i Południowej, Niemcy, Szwajcaria, Austria) Pozyskiwanie danych, ich podsumowywanie oraz wstępna analiza, przygotowywanie danych w tabelach Excel, tworzenie prezentacji, Nadzorowanie...
Twoja przyszła rola: przygotowanie zestawień finansowych, przygotowywanie rozliczeń projektowych, analiza i rejestracja umów projektowych, wystawianie faktur i korekt dla klientów, wsparcie w procesie windykacji należności. Aplikuj, jeśli: posiadasz umiejętności bardzo dobrej organizacji...
Zakres obowiązków: Prowadzenie dzienników korespondencyjnych oraz przyjmowanie i wysyłanie poczty budowy Pomoc w koordynacji bieżących spraw administracyjnych budowy oraz współpraca z Oddziałem Dekretowanie i weryfikowanie faktur zgodnie z wytycznymi Sortowanie, porządkowanie oraz...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
6 dni
Twój zakres obowiązków: nadzór nad utrzymaniem czystości i ładu na terenie fabryki; zamawianie towarów i wyposażenia pod bieżące funkcjonowanie zakładu; wydawanie i zamawianie ubrań roboczych oraz narzędzi do pracy dla nowych pracowników i rozliczanie ich z tego w momencie zakończenia...
Na rozgrzewkę kilka pytań Nie masz jeszcze doświadczenia na miarę eksperta, ale interesują Cię zagadnienia związane z obsługą klienta wewnętrznego oraz pracą administracyjną? Masz sokole oko i doskonale czujesz się w pracy z dokumentami? Skrupulatność to Twoja mocna strona? Bez...