Grupa Kapitałowa ENERGA, zajmująca się wytwarzaniem, dystrybucją, sprzedażą i obrotem energii elektrycznej i cieplnej, działająca w północnej i środkowej części kraju, dla jednej ze swoich Spółek poszukuje kandydatów na stanowisko:
Referent ds. Obsługi Salonu
Energa Obrót S.A.
Komórka organizacyjna: Salon Sprzedaży
Miejsce pracy: Słupsk
Numer referencyjny: ZZL/WORP/2017/0047
Oczekiwania wobec kandydatów:
- wykształcenie minimum średnie, mile widziane wyższe,
- silna motywacja do pracy w bezpośredniej obsłudze klienta,
- doświadczenie w pracy w bezpośredniej obsłudze klienta (minimum rok),
- znajomość zasad i standardów obsługi klientów poparta doświadczeniem,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- umiejętność badania potrzeb klienta,
- bardzo dobra znajomość obsługi pakietu Microsoft Office,
- mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację, B2 wg poziomów Rady Europy.
Zakres obowiązków:
- badanie potrzeb klienta,
- obsługa i sprzedaż dla klientów indywidulanych i firm według przyjętych procesów i standardów,
- zawieranie i rozwiązywanie umów,
- dbałość o wysoką jakość obsługi klientów,
- promowanie i sprzedaż produktów firmy.
Oferujemy
- zatrudnienie przez Agencję Pracy Tymczasowej,
- umowę o pracę,
- niezbędne narzędzia pracy.