Referent prawno-administracyjny
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 10710
Warunki pracy
narzędzia pracy: kserokopiarka, niszczarka, komputerem - praca powyżej 4 godz. dziennie,stanowisko zlokalizowane na I piętrze budynku - brak wind i podjazdów, toalety nie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych
Zakres zadań
- obsługa interesantów
- prowadzenie postępowań administracyjnych
- wystawianie i wydawanie dokumentów statkowych, dokumentów kwalifikacyjnych załóg statków oraz żeglarskich książeczek pracy
- wprowadzanie i przetwarzanie danych w systemie komputerowym
- ewidencjonowanie, segregacja i tworzenie zbiorów dokumentacji wewnętrznych i zewnętrznych; archiwizowanie wytworzonej dokumentacji
- prowadzenie rejestrów administracyjnych
- czuwanie nad właściwym przepływem informacji i dokumentów oraz wspieranie prac urzędu
- obsługa w zakresie kancelaryjnym
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe prawnicze- umiejętność obsługi komputera (MS OFFICE) i innych urządzeń biurowych
- przeszkolenie w zakresie prawa administracyjnego
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- przeszkolenie w zakresie ochrony danych osobowych
- znajomość przepisów kancelaryjnych,
- znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego