- Ogłoszenie nr: 168212
- Data ukazania się ogłoszenia: 20 marca 2015 r.
Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- referent prawny
- do spraw nadzoru nad działalnością jednostek samorządu terytorialnego i związków międzygminnych
- w Wydziale Prawnym, Nadzoru i Kontroli
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- ul. Spokojna 4
20-914 Lublin
Miejsce wykonywania pracy:
- Lublin
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- analiza aktów prawnych stanowionych przez organy nadzorowane,
- sporządzanie aktów nadzorczych,
- przygotowywanie zarządzeń w sprawie wyborów uzupełniających do rad gmin oraz współpraca z komisarzami wyborczymi w tym zakresie,
- rozpatrywanie skarg obywateli i innych podmiotów na działalność jednostek samorządu terytorialnego,
- przygotowywanie sprawozdań, raportów i zestawień dotyczących pracy Oddziału,
- współpraca z przedstawicielami organów jednostek samorządu terytorialnego poprzez upowszechnianie w wystąpieniach kierowanych do tych organów stanowiska organu nadzoru, orzecznictwa sądowego i piśmiennictwa prawniczego.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera z oprogramowaniem oraz urządzeń biurowych,
- praca w siedzibie urzędu/ możliwe również wyjazdy służbowe(w trakcie wyjazdów służbowych warunki świadczenia pracy mogą nie być dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych),
- praca z koniecznością przemieszczania się po różnych piętrach i budynkach należących do LUW w Lublinie oraz poza nim,
- praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym,
- większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, prowadzenie rozmów telefonicznych, obsługa interesantów.
praca siedząca w pozycji wymuszonej przed komputerem ekranowym,
praca w niewielkich pokojach biurowych 2 i 3 osobowych,
brak barier architektonicznych utrudniających wykonywanie pracy i dostępność do budynku, do pomieszczeń biurowych i do pomieszczeń sanitarnych. Zapewniają to podjazdy dla osób niepełnosprawnych, windy i drzwi o odpowiedniej szerokości,
brak oznaczeń dla osób niewidomych,
brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne;
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej,
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustaw: o postępowaniu przed sądami administracyjnymi, o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym, o samorządzie województwa, Kodeks postępowania administracyjnego, o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie oraz aktów wykonawczych do ww. ustaw,
- znajomość rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej,
- komunikatywność, odpowiedzialność,
- umiejętność pracy w zespole.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów