Najnowsze oferty pracy

  • Pomoc Apteczna

    Medicover Apteka   Poznań, ul. abpa Antoniego Baraniaka 88    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę
    22 godz.
    Twój zakres zadań: Samodzielne zarządzanie stanami magazynowymi; Sprawne przyjmowanie towaru, sprawdzenie pod względem jakościowym oraz ilościowym zgodności z fakturą zakupu; Rzetelne weryfikowanie dat ważności przyjmowanego towaru; Przygotowanie asortymentu bieżącego w ekspedycji,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych

    Praca.pl Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie codziennymi operacjami biurowymi. Administrowanie dokumentacją. Wprowadzanie danych do systemów informatycznych, dbałość o ich aktualizowanie. Wsparcie zarządu oraz pozostałych działów firmy w bieżących zadaniach. Koordynacja korespondencji wewnętrznej i...
  • Administrator Stanów Magazynowych

    Praca.pl Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: Kontrola stanów magazynowych. Wprowadzanie danych do systemu zarządzania magazynem. Przyjmowanie i wydawanie towarów. Realizacja zamówień i przygotowywanie wysyłek. Przeprowadzanie inwentaryzacji i raportowanie rozbieżności. Współpraca z innymi działami w celu...
  • Referent ds. administracyjno-finansowych

    Urząd Dozoru Technicznego   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Kluczowe obowiązki: Obsługa administracyjno-biurowa działów technicznych, w tym prowadzenie ewidencji urządzeń technicznych. Archiwizacja dokumentacji (protokoły z badań, decyzje, korespondencja z klientami, dokumentacja techniczna). Ewidencja i przygotowywanie do wysyłki korespondencji...
  • Specjalista ds. administracyjnych z j. angielskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska: Pomoc administracyjna, w tym zarządzanie korespondencją, organizacja spotkań, koordynowanie terminarzy. Przygotowywanie dokumentów. Tworzenie prezentacji, również w języku angielskim. Zakładanie i archiwizacja dokumentacji. Obsługa recepcji. Kontakt z partnerami firmy (w...
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych

    Klient portalu Praca.pl   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj bez CV
    6 dni
    czynności administracyjne, przygotowywanie raportów oraz sprawozdań, prowadzenie obszernych zestawień wewnętrznych, weryfikacja dokumentów, systematyczna praca z danymi klienta, praca w obszarze oprogramowania klienta.
  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Aon   wielkopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
  • Referent ds Płac

    Szpital Specjalistyczny w Pile   Piła    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    obsługa płacowa pracowników i zleceniobiorców w tym m.in. terminowe naliczanie i wypłacanie wynagrodzeń oraz pochodnych, prawidłowe naliczanie należnych składek na ubezpieczenia społeczne, obliczanie zasiłków w tym ustalanie podstaw zasiłkowych, biegła obsługa komputera, obsługa...
  • Starszy Referent / Specjalista

    Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej   Warszawa, Żoliborz    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Monitorowanie i weryfikacja cen usług medycznych WIML. Monitorowanie i aktualizacja cennika usług komercyjnych WIML. Gromadzenie, kompletowanie i przechowywanie materiałów i dokumentacji dotyczącej prowadzonych spraw. Weryfikacja faktur za zrealizowane świadczenia zgodnie z zawartymi umowami...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Fakturowania

    Synevo Sp. z o.o.   Łódź    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Opis stanowiska: Wystawianie faktur i zakładanie kont klientów w systemie rozliczeniowym; Kontrola rozliczeń i wystawianie korekt; Wprowadzanie do systemu rozliczeniowego cenników oraz umów; Przygotowanie korespondencji wychodzącej.
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Wielkopolskie Poznań Referent Poznań
Referent prawny w Wydziale Skarbu Państwa i Nieruchomości WUW w Poznaniu nr ref. 28/15

Referent prawny w Wydziale Skarbu Państwa i Nieruchomości WUW w Poznaniu nr ref. 28/15

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Poznań
praca stacjonarna
3269 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 169010
  • Data ukazania się ogłoszenia: 28 kwietnia 2015 r.

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • referent prawny
  • do spraw kontroli
  • w Wydziale Skarbu Państwa i Nieruchomości WUW w Poznaniu nr ref. 28/15

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    al. Niepodległości 16/18
    61-713 Poznań

Miejsce wykonywania pracy:

  • Poznań

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przeprowadzanie kontroli, zgodnie z obowiązującymi trybami oraz wytycznymi zawartymi w programach kontroli i poleceniami kierownictwa Wydziału w celu zbadania prawidłowości stosowania przepisów przez jednostki realizujące zadania powierzone w obszarze gospodarki nieruchomościami
  • sporządzanie projektów wystąpień pokontrolnych oraz innych dokumentów związanych z realizacją ustaleń kontroli
  • przygotowywanie się do kontroli w celu prawidłowego jej przeprowadzenia
  • przygotowywanie zezwoleń na obrót nieruchomościami państwowymi oraz udzielanie bonifikat w cenie sprzedawanych nieruchomości w przypadkach określonych stosownymi przepisami
  • prowadzenie spraw związanych z egzekucją administracyjną obowiązków o charakterze niepieniężnym z zakresu: odebrania nieruchomości, opróżnienia lokalu i innych pomieszczeń oraz wyznaczeniem egzekutora
  • realizowanie zadań przygotowawczych mających na celu prawidłowe wykonanie czynności egzekucyjnych poprzez zapewnienie: pomieszczeń magazynowych, firmy przeprowadzkowej, wsparcia policji i/lub żandarmerii wojskowej, uczestnictwa podmiotów realizujących zadania z zakresu pomocy społecznej
  • prowadzenie spraw ogólnych z zakresu gospodarki nieruchomościami (wyjaśnienia, interpretacje, opinie)
  • analiza i przygotowywanie sprawozdań związanych z kontrolowaniem prawidłowości gospodarowania nieruchomościami Skarbu Państwa przez starostów

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • - praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych
    - zadania wykonywane w siedzibie oraz poza siedzibą Urzędu
    - obsługa klientów, poczty oraz wykonywanie czynności archiwizacyjnych
    - konieczność poruszania się po terenie urzędu w celu przekazaniu lub odebrania dokumentów
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • - stanowisko pracy znajduje się na VIII piętrze budynku biurowego
    - budynek wyposażony w windy osobowe, klatka schodowa o szerokości 140 cm, korytarz biurowy o szerokości 200 cm
    - drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 70 cm
    - stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych
    - praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę
    - pomieszczenia higieniczno-sanitarne w budynku nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych
    - budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych
    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość procedur przeprowadzania kontroli
    • znajomość kpa, kodeksu cywilnego, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o gospodarce gruntami i wywłaszczaniu nieruchomości, ustawy o księgach wieczystych i hipotece, ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych
    • znajomość ustaw dotyczących struktury i kompetencji organów władzy publicznej, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji
    • umiejętność analitycznego myślenia
    • umiejętność poruszania się w często zmieniających się przepisach prawa
    • samodzielność, kreatywność
    • umiejętność obsługi komputera (MS Word, Lex)
wymagania dodatkowe
  • umiejętność rozwiązywania problemów
  • dobra organizacja pracy
  • umiejętność współpracy z klientem zewnętrznym i wewnętrznym
  • asertywność i umiejętność przekonywania
  • radzenie sobie ze stresem
  • umiejętność dostosowywania się do zmian

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty

  • Pomoc Apteczna

    Medicover Apteka   Poznań, ul. abpa Antoniego Baraniaka 88    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę
    22 godz.
    Twój zakres zadań: Samodzielne zarządzanie stanami magazynowymi; Sprawne przyjmowanie towaru, sprawdzenie pod względem jakościowym oraz ilościowym zgodności z fakturą zakupu; Rzetelne weryfikowanie dat ważności przyjmowanego towaru; Przygotowanie asortymentu bieżącego w ekspedycji,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych

    Praca.pl Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie codziennymi operacjami biurowymi. Administrowanie dokumentacją. Wprowadzanie danych do systemów informatycznych, dbałość o ich aktualizowanie. Wsparcie zarządu oraz pozostałych działów firmy w bieżących zadaniach. Koordynacja korespondencji wewnętrznej i...
  • Administrator Stanów Magazynowych

    Praca.pl Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: Kontrola stanów magazynowych. Wprowadzanie danych do systemu zarządzania magazynem. Przyjmowanie i wydawanie towarów. Realizacja zamówień i przygotowywanie wysyłek. Przeprowadzanie inwentaryzacji i raportowanie rozbieżności. Współpraca z innymi działami w celu...
  • Referent ds. administracyjno-finansowych

    Urząd Dozoru Technicznego   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Kluczowe obowiązki: Obsługa administracyjno-biurowa działów technicznych, w tym prowadzenie ewidencji urządzeń technicznych. Archiwizacja dokumentacji (protokoły z badań, decyzje, korespondencja z klientami, dokumentacja techniczna). Ewidencja i przygotowywanie do wysyłki korespondencji...
  • Specjalista ds. administracyjnych z j. angielskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska: Pomoc administracyjna, w tym zarządzanie korespondencją, organizacja spotkań, koordynowanie terminarzy. Przygotowywanie dokumentów. Tworzenie prezentacji, również w języku angielskim. Zakładanie i archiwizacja dokumentacji. Obsługa recepcji. Kontakt z partnerami firmy (w...
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych

    Klient portalu Praca.pl   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj bez CV
    6 dni
    czynności administracyjne, przygotowywanie raportów oraz sprawozdań, prowadzenie obszernych zestawień wewnętrznych, weryfikacja dokumentów, systematyczna praca z danymi klienta, praca w obszarze oprogramowania klienta.
  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Aon   wielkopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
  • Referent ds Płac

    Szpital Specjalistyczny w Pile   Piła    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    obsługa płacowa pracowników i zleceniobiorców w tym m.in. terminowe naliczanie i wypłacanie wynagrodzeń oraz pochodnych, prawidłowe naliczanie należnych składek na ubezpieczenia społeczne, obliczanie zasiłków w tym ustalanie podstaw zasiłkowych, biegła obsługa komputera, obsługa...
  • Starszy Referent / Specjalista

    Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej   Warszawa, Żoliborz    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Monitorowanie i weryfikacja cen usług medycznych WIML. Monitorowanie i aktualizacja cennika usług komercyjnych WIML. Gromadzenie, kompletowanie i przechowywanie materiałów i dokumentacji dotyczącej prowadzonych spraw. Weryfikacja faktur za zrealizowane świadczenia zgodnie z zawartymi umowami...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Fakturowania

    Synevo Sp. z o.o.   Łódź    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Opis stanowiska: Wystawianie faktur i zakładanie kont klientów w systemie rozliczeniowym; Kontrola rozliczeń i wystawianie korekt; Wprowadzanie do systemu rozliczeniowego cenników oraz umów; Przygotowanie korespondencji wychodzącej.