- Ogłoszenie nr: 163931
- Data ukazania się ogłoszenia: 21 października 2014 r.
Urząd Skarbowy w Mielcu
- Naczelnik
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- referent
- w Referacie Obsługi Bieżącej oraz Identyfikaci i Rejestracji Podatkowej
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
- o stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Urząd Skarbowy w Mielcu
ul. Żeromskiego 13
39-300 Mielec
Miejsce wykonywania pracy:
- Mielec
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- przyjmowanie na sali obsługi deklaracji podatkowych, zeznań, wniosków, informacji i innych dokumentów, weryfikowanie i identyfikowanie ich w celu merytorycznej i formalnej poprawności, bieżące rejestrowanie ich w systemach informatycznych oraz przekazywanie ich do właściwych komórek organizacyjnych
- udzielanie podatnikom niezbędnych informacji z zakresu przepisów prawa podatkowego i sposobu załatwiania spraw w urzędzie oraz wydawanie niezbędnych formularzy i druków w celu bieżącej obsługi podatników
- przyjmowanie i weryfikowanie wniosków podatników w celu przygotowania i wydania zaświadczeń nie zastrzeżonych do właściwości rzeczowej innych komórek organizacyjnych
- udzielanie odpowiedzi na wnioski jednostek upoważnionych do pozyskiwania danych zawartych w aktach spraw w przypadkach i na zasadach określonych w przepisach prawa celem przekazania ich odpowiednim organom
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Pracownik wykonuje czynności o charakterze statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze, oraz dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie Urzędu. Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, kontakty z podatnikami.
Stanowisko zlokalizowane w pokoju biurowym, oświetlone światłem naturalnym i sztucznym, wyposażone w zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Urząd zlokalizowany jest w jednym dwupiętrowym budynku - brak jest windy. Występuje ograniczony dostęp do pomieszczeń usytuowanych na pierwszym i drugim piętrze budynku dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim oraz mających problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. Wejście do budynku przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, na parterze znajduje się łazienka przystosowana dla osób niepełnosprawnych.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów z zakresu prawa podatkowego oraz ordynacji podatkowej
- umiejętność stosowania przepisów prawa w praktyce
- umiejętność analitycznego myślenia
- umiejętność współpracy w zespole oraz odporność na stres
- komunikatywność
- wykształcenie wyższe ekonomiczne, administracyjne lub prawnicze
- 0,5 roku doświadczenia w pracy w administracji skarbowej
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów