Najnowsze oferty pracy

  • Referent ds. kadr i płac

    "INNOWACJA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Nowa Dęba    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    obsługa procesów kadrowo-płacowych, w tym: prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej zgodnie z obowiązującymi przepisami(akta osobowe, sporządzanie dokumentów kadrowych: umowy, aneksy, świadectwa pracy, listy płac, zaświadczenia, ewidencja czasu pracy etc.); sporządzanie dokumentów w...
  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Aon   podkarpackie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
  • Pracownik ds. przygotowania i realizacji projektów - administracja biura budowy

    PGNiG Technologie S.A.   Krosno    praca mobilna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa na zastępstwo  pełny etat
    5 dni
    Miejsce pracy: Krosno - woj. podkarpackie do czerwca 2024 r. / budowa - woj. dolnośląskie od czerwca 2024 r. (relokacja) Umowa na zastępstwo Opis stanowiska: Bezpośrednia współpraca z Kierownikiem Projektu w działaniach związanych z realizacją projektu; Przygotowywanie zestawień na...
  • Starszy Referent / Specjalista

    Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej   Warszawa, Żoliborz    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Monitorowanie i weryfikacja cen usług medycznych WIML. Monitorowanie i aktualizacja cennika usług komercyjnych WIML. Gromadzenie, kompletowanie i przechowywanie materiałów i dokumentacji dotyczącej prowadzonych spraw. Weryfikacja faktur za zrealizowane świadczenia zgodnie z zawartymi umowami...
  • Referent ds. organizacyjno-administracyjnych i archiwum Referat Organizacyjno-Administracyjny

    Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Łodzi   Łódź, ul. Warecka 3    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Czym będziesz się zajmować: Przyjmowanie i ewidencjonowanie materiałów przeznaczonych do archiwizowania; Porządkowanie, zabezpieczanie i udostępnianie zasobów gromadzonych w archiwum; Wprowadzanie danych do informatycznej bazy danych; Przygotowywanie korespondencji oraz jej wysyłanie;...
  • Referent w Biurze Zamówień Publicznych

    Warszawski Uniwersytet Medyczny   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Główne zadania: prowadzenie rejestru postępowań Biura Zamówień Publicznych, w szczególności w zakresie informacji niezbędnych do publikacji sprawozdania z udzielonych zamówień, obsługa systemu magazynowo -finansowego leżąca w zakresie zadań Biura, obsługa systemu obiegu wniosków...
  • Asystent / Asystentka Logistyki Wewnętrznej

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    POZNAJ WYJĄTKOWE SKŁADNIKI SWOJEJ PRZYSZŁEJ PRACY. To będą Twoje zadania: Zapewnienie ciągłości produkcji opierając się na planach produkcyjnych, dostępności surowców, opakowań i półproduktów. Terminowe zgłoszenie wyrobu gotowego i rozliczenie produkcji z zachowaniem pełnej...
  • Referent w Dziale Zamówień Publicznych

    Szpital Specjalistyczny im. Św. Rodziny SP ZOZ   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Zakres obowiązków: przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wewnętrznymi regulaminami i instrukcjami , przygotowywanie i przeprowadzanie konkursów ofert na najem pomieszczeń, sporządzanie dokumentacji...
  • Administrator / Administratorka Budowy

    NES Global Talent   Nysa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Obowiązki: Zarządzanie dokumentacją przedsiębiorstwa (archiwizowanie dokumentów, prowadzenie rejestrów, nadzór nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą) Nadzór nad obiegiem dokumentów w firmie, jak i na budowie; Prowadzenie rejestrów budowy (korespondencja, protokołowanie zmian,...
  • Specjalista ds. gospodarki magazynowej

    ManpowerGroup   Gądki    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie   35,70 zł brutto/godz.
    2 godz.
    Zadania: Praca łączona biuro-magazyn; Przyjmowanie towarów i przygotowywanie ich do wysyłki; Raportowanie o stanie magazynu oraz przygotowywanie dokumentacji dla pracowników magazynu; Przeprowadzanie inwentaryzacji, weryfikowanie stanów magazynowych; Obsługa reklamacji i zwrotów; Weryfikacja...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Podkarpackie Mielec Referent Mielec
Referent w Referacie Obsługi Bieżącej oraz Identyfikaci i Rejestracji Podatkowej

Referent w Referacie Obsługi Bieżącej oraz Identyfikaci i Rejestracji Podatkowej

Urząd Skarbowy w Mielcu
Mielec
praca stacjonarna
3465 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 163931
  • Data ukazania się ogłoszenia: 21 października 2014 r.

Urząd Skarbowy w Mielcu

  • Naczelnik
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • referent
  • w Referacie Obsługi Bieżącej oraz Identyfikaci i Rejestracji Podatkowej

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

  • o stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Urząd Skarbowy w Mielcu
    ul. Żeromskiego 13
    39-300 Mielec

Miejsce wykonywania pracy:

  • Mielec

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przyjmowanie na sali obsługi deklaracji podatkowych, zeznań, wniosków, informacji i innych dokumentów, weryfikowanie i identyfikowanie ich w celu merytorycznej i formalnej poprawności, bieżące rejestrowanie ich w systemach informatycznych oraz przekazywanie ich do właściwych komórek organizacyjnych
  • udzielanie podatnikom niezbędnych informacji z zakresu przepisów prawa podatkowego i sposobu załatwiania spraw w urzędzie oraz wydawanie niezbędnych formularzy i druków w celu bieżącej obsługi podatników
  • przyjmowanie i weryfikowanie wniosków podatników w celu przygotowania i wydania zaświadczeń nie zastrzeżonych do właściwości rzeczowej innych komórek organizacyjnych
  • udzielanie odpowiedzi na wnioski jednostek upoważnionych do pozyskiwania danych zawartych w aktach spraw w przypadkach i na zasadach określonych w przepisach prawa celem przekazania ich odpowiednim organom

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Pracownik wykonuje czynności o charakterze statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze, oraz dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie Urzędu. Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, kontakty z podatnikami.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Stanowisko zlokalizowane w pokoju biurowym, oświetlone światłem naturalnym i sztucznym, wyposażone w zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Urząd zlokalizowany jest w jednym dwupiętrowym budynku - brak jest windy. Występuje ograniczony dostęp do pomieszczeń usytuowanych na pierwszym i drugim piętrze budynku dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim oraz mających problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. Wejście do budynku przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, na parterze znajduje się łazienka przystosowana dla osób niepełnosprawnych.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość przepisów z zakresu prawa podatkowego oraz ordynacji podatkowej
    • umiejętność stosowania przepisów prawa w praktyce
    • umiejętność analitycznego myślenia
    • umiejętność współpracy w zespole oraz odporność na stres
    • komunikatywność
wymagania dodatkowe
  • wykształcenie wyższe ekonomiczne, administracyjne lub prawnicze
  • 0,5 roku doświadczenia w pracy w administracji skarbowej

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty

  • Referent ds. kadr i płac

    "INNOWACJA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Nowa Dęba    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    obsługa procesów kadrowo-płacowych, w tym: prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej zgodnie z obowiązującymi przepisami(akta osobowe, sporządzanie dokumentów kadrowych: umowy, aneksy, świadectwa pracy, listy płac, zaświadczenia, ewidencja czasu pracy etc.); sporządzanie dokumentów w...
  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Aon   podkarpackie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
  • Pracownik ds. przygotowania i realizacji projektów - administracja biura budowy

    PGNiG Technologie S.A.   Krosno    praca mobilna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa na zastępstwo  pełny etat
    5 dni
    Miejsce pracy: Krosno - woj. podkarpackie do czerwca 2024 r. / budowa - woj. dolnośląskie od czerwca 2024 r. (relokacja) Umowa na zastępstwo Opis stanowiska: Bezpośrednia współpraca z Kierownikiem Projektu w działaniach związanych z realizacją projektu; Przygotowywanie zestawień na...
  • Starszy Referent / Specjalista

    Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej   Warszawa, Żoliborz    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Monitorowanie i weryfikacja cen usług medycznych WIML. Monitorowanie i aktualizacja cennika usług komercyjnych WIML. Gromadzenie, kompletowanie i przechowywanie materiałów i dokumentacji dotyczącej prowadzonych spraw. Weryfikacja faktur za zrealizowane świadczenia zgodnie z zawartymi umowami...
  • Referent ds. organizacyjno-administracyjnych i archiwum Referat Organizacyjno-Administracyjny

    Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Łodzi   Łódź, ul. Warecka 3    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Czym będziesz się zajmować: Przyjmowanie i ewidencjonowanie materiałów przeznaczonych do archiwizowania; Porządkowanie, zabezpieczanie i udostępnianie zasobów gromadzonych w archiwum; Wprowadzanie danych do informatycznej bazy danych; Przygotowywanie korespondencji oraz jej wysyłanie;...
  • Referent w Biurze Zamówień Publicznych

    Warszawski Uniwersytet Medyczny   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Główne zadania: prowadzenie rejestru postępowań Biura Zamówień Publicznych, w szczególności w zakresie informacji niezbędnych do publikacji sprawozdania z udzielonych zamówień, obsługa systemu magazynowo -finansowego leżąca w zakresie zadań Biura, obsługa systemu obiegu wniosków...
  • Asystent / Asystentka Logistyki Wewnętrznej

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    POZNAJ WYJĄTKOWE SKŁADNIKI SWOJEJ PRZYSZŁEJ PRACY. To będą Twoje zadania: Zapewnienie ciągłości produkcji opierając się na planach produkcyjnych, dostępności surowców, opakowań i półproduktów. Terminowe zgłoszenie wyrobu gotowego i rozliczenie produkcji z zachowaniem pełnej...
  • Referent w Dziale Zamówień Publicznych

    Szpital Specjalistyczny im. Św. Rodziny SP ZOZ   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Zakres obowiązków: przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wewnętrznymi regulaminami i instrukcjami , przygotowywanie i przeprowadzanie konkursów ofert na najem pomieszczeń, sporządzanie dokumentacji...
  • Administrator / Administratorka Budowy

    NES Global Talent   Nysa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Obowiązki: Zarządzanie dokumentacją przedsiębiorstwa (archiwizowanie dokumentów, prowadzenie rejestrów, nadzór nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą) Nadzór nad obiegiem dokumentów w firmie, jak i na budowie; Prowadzenie rejestrów budowy (korespondencja, protokołowanie zmian,...
  • Specjalista ds. gospodarki magazynowej

    ManpowerGroup   Gądki    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie   35,70 zł brutto/godz.
    2 godz.
    Zadania: Praca łączona biuro-magazyn; Przyjmowanie towarów i przygotowywanie ich do wysyłki; Raportowanie o stanie magazynu oraz przygotowywanie dokumentacji dla pracowników magazynu; Przeprowadzanie inwentaryzacji, weryfikowanie stanów magazynowych; Obsługa reklamacji i zwrotów; Weryfikacja...