- Ogłoszenie nr: 162606
- Data ukazania się ogłoszenia: 26 sierpnia 2014 r.
Urząd Skarbowy w Trzebnicy
- Naczelnik
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- referent
- do spraw ds. analiz i planowania
- w Wieloosobowym Stanowisku Pracy Analiz i Planowania
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Urząd Skarbowy w Trzebnicy
ul. Prusicka 2
55-100 Trzebnica
Miejsce wykonywania pracy:
- Trzebnica
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Przeprowadzanie analiz oświadczeń majątkowych składanych przez osoby ustawowo zobowiązane.
- Pozyskiwanie, gromadzenie i analizowanie informacji ( zewnętrzne i wewnętrzne ) w celu efektywnego wyselekcjonowania podmiotów nieprawidłowo wywiązujących się z obowiązków podatkowych i podjęcia wobec nich czynności sprawdzających, postępowań kontrolnych lub podatkowych.
- Przygotowywanie korespondencji kierowanej do innych podmiotów takich jak organy podatkowe, skarbowe, jednostki administracji publicznej, organy ścigania, sądy itp.
- Przygotowywanie i opracowywanie danych cząstkowych niezbędnych do sporządzenia sprawozdań.
- Archiwizowanie i przekazywanie dokumentów do archiwum w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca biurowa, przeważnie siedząca,
- praca w siedzibie urzędu,
- praca przy komputerze,
- rozwiązania architektoniczne przystosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych,(toaleta dla osób niepełnosprawnych- poruszających się na wózkach inwalidzkich znajduje się tylko na parterze budynku ).
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- podstawowa znajomość przepisów prawa podatkowego
- umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów
- umiejętność obsługi komputera - aplikacji biurowych( edytory tekstu, arkusze kalkulacyjne, programy do prezentacji )
- komunikatywność
- umiejętność przekazywania informacji
- umiejętność pracy w zespole
- umiejętność planowania i organizowania pracy na własnym stanowisku
- wnikliwość, rzetelność i obowiązkowość
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów