Najnowsze oferty pracy

  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Aon   warmińsko-mazurskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
  • Starszy Referent / Specjalista

    Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej   Warszawa, Żoliborz    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Monitorowanie i weryfikacja cen usług medycznych WIML. Monitorowanie i aktualizacja cennika usług komercyjnych WIML. Gromadzenie, kompletowanie i przechowywanie materiałów i dokumentacji dotyczącej prowadzonych spraw. Weryfikacja faktur za zrealizowane świadczenia zgodnie z zawartymi umowami...
  • Asystentka / Asystent Działu Fakturowania

    Lava Group S.C   Warszawa, Ursynów    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie  pełny etat   27,70 - 28,00 zł brutto/godz.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    praca w systemie RAKS; współpracę z innymi działami firmy; sprawdzanie wpłat, kontrola rozliczeń z klientami; wysyłanie i wystawianie faktur; archiwizacja dokumentacji; sporządzanie raportów;
  • Specjalista ds. Fakturowania

    Koksownia Częstochowa Nowa Sp. z o.o.   Częstochowa, ul. Odlewników 20    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    wystawianie faktur sprzedaży, not obciążeniowych, faktur korygujących, kompensat, not korygujących, prowadzenie rejestru kontrahentów, monitorowanie obiegu dokumentów, sporządzanie rejestrów i raportów, stały kontakt z działem sprzedaży i logistyki w zakresie wyjaśniania...
  • Specjalista ds. magazynowych

    Gestamp Polska Sp. z o.o.   Wrocław, ul. Kwiatkowskiego 3    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Magazyn części zamiennych (Dział Zakupów) Obowiązki: Zapewnienie płynnego przepływu części przez magazyn; Przyjmowanie i wydawanie towaru, Optymalizowanie oraz usprawnianie procesów magazynowych; Przygotowywanie ofert, negocjacje z dostawcami, optymalizacja cen; Codzienny kontakt z...
  • Młodszy Specjalista ds. Administracji

    KGL S.A.   Klaudyn    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Twój zakres obowiązków: nadzór nad utrzymaniem czystości i ładu na terenie fabryki; zamawianie towarów i wyposażenia pod bieżące funkcjonowanie zakładu; wydawanie i zamawianie ubrań roboczych oraz narzędzi do pracy dla nowych pracowników i rozliczanie ich z tego w momencie zakończenia...
  • Starszy Specjalista / Główny Specjalista w Departamencie Wdrożeń Innowacji w Przedsiębiorstwach

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista senior / mid / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Główne zadania: obsługa procesu oceny wniosków, pełnienie roli Przewodniczącego Panelu KOP; rozpatrywanie protestów; obsługa procesu zawierania umów w sprawie projektów; udział w przygotowaniu dokumentów konkursowych, planów, analiz i sprawozdań.
  • Specjalista ds. Administracji

    Fresenius   Gorlice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B
    17 godz.
    Opis stanowiska: Obsługa administracyjno-księgowa stacji dializ, w tym dokumentów rozliczeniowych z NFZ. Oczekujemy: minimum średniego wykształcenia, bardzo dobrej organizacji własnej pracy, znajomości pakietu MS Office, sumienności w wykonywaniu obowiązków.
  • Pracownik działu administracji i utrzymania biura zarządu, sekretariatu

    Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów sp. z o.o.   Mińsk Mazowiecki    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 500 - 5 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Pracownik administracyjny zajmuje się koordynacją, zarządzaniem i organizacją codziennej pracy biura. Jego głównym zadaniem jest segregacja i archiwizacja pism i dokumentów oraz dbałość o ich prawidłowy obieg w firmie. Osoba na tym stanowisku powinna być przede wszystkim komunikatywna,...
  • Fakturzysta

    Praca.pl Sp. z o.o.   Częstochowa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Twoje zadania: Wystawianie faktur. Prowadzenie rejestru kontrahentów. Monitorowanie obiegu dokumentów. Sporządzanie rejestrów i raportów. Stały kontakt z działem sprzedaży i logistyki. Współpraca z działem księgowości.
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Warmińsko-mazurskie Nidzica Referent Nidzica
Referent w Wieloosobowym stanowisku pracy ds. organizacji i logistyki

Referent w Wieloosobowym stanowisku pracy ds. organizacji i logistyki

Urząd Skarbowy w Nidzicy
Nidzica
praca stacjonarna
3503 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 162901
  • Data ukazania się ogłoszenia: 08 września 2014 r.

Urząd Skarbowy w Nidzicy

  • Naczelnik
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • referent
  • do spraw ogólnych
  • w Wieloosobowym stanowisku pracy ds. organizacji i logistyki

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Urząd Skarbowy w Nidzicy
    ul. Żeromskiego 11
    13-100 Nidzica

Miejsce wykonywania pracy:

  • Nidzica
  • Urząd Skarbowy w Nidzicy
    ul. Żeromskiego 11
    13-100 Nidzica

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przygotowywanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego oraz monitorowanie ich realizacji
  • uczestniczenie w odbiorach przedmiotu zamówienia
  • weryfikowanie faktur ze złożoną ofertą i podpisaną umową,
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych, wyposażenia, kart indywidualnego wyposażenia, kart wyposażenia pomieszczeń, pieczęci, wydawnictw
  • inicjowanie likwidacji zużytego mienia
  • prowadzenie magazynu materiałów biurowych
  • realizowanie zapotrzebowania z komórek organizacyjnych oraz wykonywanie rozliczeń miesięcznych i rocznych

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • • praca w siedzibie urzędu
    • wyjazdy służbowe na szkolenia
    • praca administracyjno-biurowa przy użyciu urządzeń takich jak: komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów oraz obsługa programów komputerowych.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • • praca przy komputerze powyżej 4 godz. dziennie,
    • rozwiązanie architektoniczne przystosowane dla osób niepełnosprawnych (toaleta dla osób niepełnosprawnych- poruszających się na wózkach inwalidzkich znajduje się tylko na II piętrze budynku.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące, administracyjno-biurowe, ekonomiczne
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych
    • komunikatywność
    • umiejętność szybkiego reagowania
    • umiejętność dokonywania analiz
    • odporność na stres
    • umiejętność pracy pod presją czasu
    • umiejętność obsługi komputera

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty

  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Aon   warmińsko-mazurskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
  • Starszy Referent / Specjalista

    Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej   Warszawa, Żoliborz    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Monitorowanie i weryfikacja cen usług medycznych WIML. Monitorowanie i aktualizacja cennika usług komercyjnych WIML. Gromadzenie, kompletowanie i przechowywanie materiałów i dokumentacji dotyczącej prowadzonych spraw. Weryfikacja faktur za zrealizowane świadczenia zgodnie z zawartymi umowami...
  • Asystentka / Asystent Działu Fakturowania

    Lava Group S.C   Warszawa, Ursynów    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie  pełny etat   27,70 - 28,00 zł brutto/godz.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    praca w systemie RAKS; współpracę z innymi działami firmy; sprawdzanie wpłat, kontrola rozliczeń z klientami; wysyłanie i wystawianie faktur; archiwizacja dokumentacji; sporządzanie raportów;
  • Specjalista ds. Fakturowania

    Koksownia Częstochowa Nowa Sp. z o.o.   Częstochowa, ul. Odlewników 20    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    wystawianie faktur sprzedaży, not obciążeniowych, faktur korygujących, kompensat, not korygujących, prowadzenie rejestru kontrahentów, monitorowanie obiegu dokumentów, sporządzanie rejestrów i raportów, stały kontakt z działem sprzedaży i logistyki w zakresie wyjaśniania...
  • Specjalista ds. magazynowych

    Gestamp Polska Sp. z o.o.   Wrocław, ul. Kwiatkowskiego 3    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Magazyn części zamiennych (Dział Zakupów) Obowiązki: Zapewnienie płynnego przepływu części przez magazyn; Przyjmowanie i wydawanie towaru, Optymalizowanie oraz usprawnianie procesów magazynowych; Przygotowywanie ofert, negocjacje z dostawcami, optymalizacja cen; Codzienny kontakt z...
  • Młodszy Specjalista ds. Administracji

    KGL S.A.   Klaudyn    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Twój zakres obowiązków: nadzór nad utrzymaniem czystości i ładu na terenie fabryki; zamawianie towarów i wyposażenia pod bieżące funkcjonowanie zakładu; wydawanie i zamawianie ubrań roboczych oraz narzędzi do pracy dla nowych pracowników i rozliczanie ich z tego w momencie zakończenia...
  • Starszy Specjalista / Główny Specjalista w Departamencie Wdrożeń Innowacji w Przedsiębiorstwach

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista senior / mid / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Główne zadania: obsługa procesu oceny wniosków, pełnienie roli Przewodniczącego Panelu KOP; rozpatrywanie protestów; obsługa procesu zawierania umów w sprawie projektów; udział w przygotowaniu dokumentów konkursowych, planów, analiz i sprawozdań.
  • Specjalista ds. Administracji

    Fresenius   Gorlice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B
    17 godz.
    Opis stanowiska: Obsługa administracyjno-księgowa stacji dializ, w tym dokumentów rozliczeniowych z NFZ. Oczekujemy: minimum średniego wykształcenia, bardzo dobrej organizacji własnej pracy, znajomości pakietu MS Office, sumienności w wykonywaniu obowiązków.
  • Pracownik działu administracji i utrzymania biura zarządu, sekretariatu

    Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów sp. z o.o.   Mińsk Mazowiecki    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 500 - 5 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Pracownik administracyjny zajmuje się koordynacją, zarządzaniem i organizacją codziennej pracy biura. Jego głównym zadaniem jest segregacja i archiwizacja pism i dokumentów oraz dbałość o ich prawidłowy obieg w firmie. Osoba na tym stanowisku powinna być przede wszystkim komunikatywna,...
  • Fakturzysta

    Praca.pl Sp. z o.o.   Częstochowa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Twoje zadania: Wystawianie faktur. Prowadzenie rejestru kontrahentów. Monitorowanie obiegu dokumentów. Sporządzanie rejestrów i raportów. Stały kontakt z działem sprzedaży i logistyki. Współpraca z działem księgowości.