- Ogłoszenie nr: 166296
- Data ukazania się ogłoszenia: 24 stycznia 2015 r.
Urząd Skarbowy w Łosicach
- Naczelnik
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- referent
- do spraw prowadzenia postępowań podatkowych
- w Wieloosobowym Stanowisku Pracy ds. Postępowań Podatkowych
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Urząd Skarbowy w Łosicach
ul. 11 Listopada 1
08-200 Łosice
Miejsce wykonywania pracy:
- Łosice
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Prowadzenie postępowań podatkowych,
- Określanie wysokości dochodu, wysokości zobowiązania podatkowego, wysokości zaliczek na podatek, wysokości nadpłaty, wysokości straty poniesionej przez podatnika, wysokości odsetek za zwłokę, wpłat z zysku, kwoty zwrotu różnicy podatku, kwoty zwrotu podatku naliczonego lub różnicy podatku do przeniesienia na następny okres rozliczeniowy,
- Prowadzenie postępowań z zakresu odpowiedzialności spadkobierców, następców prawnych oraz podmiotów przekształconych za zobowiązania podatkowe,
- Ustalanie zobowiązań podatkowych,
- Stwierdzanie nadpłaty,
- Wnioskowanie o zabezpieczenie wykonania zobowiązań podatkowych,
- Prowadzenie postępowań z zakresu nieujawnionych źródeł przychodu,
- Udostępnianie informacji zawartych w aktach spraw w przypadkach i na zasadach określonych przepisami prawa
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca administracyjno-biurowa, w zespole. Zadania służbowe wykonywane w siedzibie urzędu.
Podstawowym narzędziem pracy jest komputer, praca z komputerem powyżej 4 godz. Na stanowisku nie występują inne uciążliwe, szkodliwe i niebezpieczne warunki pracy. Budynek dwukondygnacyjny nie wyposażony w windę, stanowisko pracy usytuowane jest na parterze. Węzeł sanitarny przystosowany dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich znajduje się na parterze budynku. Urząd posiada podjazd dla wózków inwalidzkich.
Inne
Zatrudnienie na zastępstwo nieobecnego członka korpusu służby cywilnej. Dokumenty należy składać w kancelarii Urzędu lub przesyłać pocztą (decyduje data stempla pocztowego).Wszystkie składane oświadczenia, życiorys/CV, list motywacyjny - powinny być opatrzone oryginalnym podpisem kandydata. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie i procedurze dalszego postępowania rekrutacyjnego. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.83 3590032
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów prawa podatkowego i procedur podatkowych oraz prawa cywilnego
- umiejętność pracy w zespole
- umiejętność analitycznego myślenia
- znajomość obsługi komputera
- wykształcenie wyższe prawnicze, administracyjne,
- staż pracy w administracji publicznej
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów