- Ogłoszenie nr: 168973
- Data ukazania się ogłoszenia: 24 kwietnia 2015 r.
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Braniewie
- Powiatowy Lekarz Weterynarii
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- referent
- do spraw administracyjnych
- w Wydziale ds. finansowo-księgowych i administracyjnych
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- 14-500 Braniewo
ul. Żeromskiego 22
Miejsce wykonywania pracy:
- Braniewo
- 14-500 Braniewo
ul. Żeromskiego 22
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- wykonywanie czynności biurowych dot. prowadzenia książki korespondencyjnej, dekretowanie korespondencji, obsługa komputera, faksu, telefonu itp.
- przyjmowanie interesantów, udzialanie im informacji oraz kierowanie do właściwych komórek
- przygotowanie korespondencji dla Powiatowego Lekarza Weterynarii
- inne czynności biurowe wskazane przez Kierownika jednostki
- obsługa sekretariatu Powiatowego Lekarza Weterynarii
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca w sekretariacie
Praca przy komputerze powyżej 4 godz. dziennie
Inne
Budynek dostosowany dla osób niepełnosprawnych
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie maturalne
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 miesiąc doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- umiejętność obsługi programów MS Office
- rzetelność, komunikatywność
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów