Komenda Miejska Policji w Tarnowie
poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Referent
Miejsce pracy: Tarnów
Ogłoszenie o naborze Nr 12263
Warunki pracy
- praca biurowa,- praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu,
- praca przy komputerze,
- na stanowisku nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia,
- budynek nie jest wyposażony w windę, bez podjazdu dla osób niepełnosprawnych.
Zakres zadań
- prowadzenie ewidencji manualnej osób poszukiwanych,
- przygotowywanie do archiwizacji akt zakończonych spraw poszukiwawczych,
- prowadzenie korespondencji z uprawnionymi podmiotami,
- wprowadzanie oraz aktualizowanie danych w zakresie osób poszukiwanych.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy administracyjno-biurowej
- umiejętność organizacji pracy własnej,
- umiejętność wykonywania pracy administracyjno-biurowej,
- umiejętność obsługi komputera w zakresie programów MS Word i MS Excel.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ściśle tajne".