Kim jesteśmy?
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Regional Manager
Miejsce pracy: mazowieckie/ Radom
Nr Ref.: RM/10/2016/KLC
Zadania:
- Odpowiedzialność za wyniki sprzedaży i utrzymywanie standardów ekspozycyjnych produktów Klienta w sklepach na podległym terenie,
- Codzienna koordynacja i kontrola pracy podległego zespołu (10-12 osób),
- Motywowanie zespołu, przekazywanie informacji o zakresie obowiązków, planów i zadań,
- Rola trenera zgodnie z obowiązującym procesem treningowym,
- Odpowiedzialność za rekrutację na finalnym etapie oraz wprowadzenie (on-boarding) i szkolenie nowych Pracowników w podległym regionie
- Wdrażanie i egzekwowanie polityki i procedur wymaganych przez Adecco.
- Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami w podległym rejonie - edukowanie personelu, informowanie o inicjatywach i produktach-rola Ambasadora,
- Zarządzanie budżetem i narzędziami celem osiągania założonych wyników przy zachowaniu polityki firmy.
Nasze wymagania:
- Minimum 2 lata doświadczenia o zbliżonym zakresie obowiązków,
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
- Doświadczenie jako Przedstawiciel Handlowy/Sales Representative,
- Doświadczenia w pracy w grupach projektowych
- Umiejętności negocjacyjne oraz sprzedażowe
- Umiejętność budowania relacji z Klientami
- Umiejętność zarządzania i motywowania członków podległego zespołu,
- Mile widziana znajomość języka angielskiego,
- Dobra znajomość MS Office (Word, Excel, Power Point),
- Czynne prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
- Pracę pełną pasji i możliwości z ciekawym zakresem obowiązków oraz renomowanymi produktami/markami firmy rozpoznawalnymi na całym świecie,
- Stabilne zatrudnienie przez Adecco Poland w oparciu o umowę lub umowa B2B - umowa na zastępstwo,
- Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy : telefon z aplikacją do raportowania, laptop oraz samochód służbowy,
- Jasny zakres obowiązków, przejrzystość działania i wymagań,
- Wynagrodzenie zawsze na czas,
- Gruntowne szkolenia wstępne i cykliczne: z produktów i usług firmy, profesjonalnej obsługi Klienta, sprzedaży i negocjacji, szkolenia motywacyjne przeprowadzane przez profesjonalistów
- System motywacyjny i nagrody dla najlepszych!
- Merytoryczna opieka i wsparcie przez Adecco Poland.
Oferta dotyczy pracy na zastępstwo.