Kim jesteśmy?
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dla naszego Klienta - jednej z największych globalnych firm branży FMCG dostarczającej konsumentom w 180 krajach produkty marek rozpoznawalnych na całym świecie - poszukujemy Kandydatów/Kandydatek na stanowisko:
Regional Manager
Miejsce pracy: śląskie/ Katowice
Nr Ref.: RMP/02/17/KTW
Zadania:
- odpowiedzialność za wyniki sprzedaży i utrzymywanie standardów ekspozycyjnych produktów Klienta w sklepach na podległym terenie,
- codzienna koordynacja i kontrola pracy podległego zespołu (10-12 osób),
- motywowanie zespołu, przekazywanie informacji o zakresie obowiązków, planów i zadań,
- rola trenera zgodnie z obowiązującym procesem treningowym,
- odpowiedzialność za rekrutację na finalnym etapie oraz wprowadzenie (on-boarding) i szkolenie nowych pracowników w podległym regionie,
- wdrażanie i egzekwowanie polityki i procedur wymaganych przez Adecco,
- budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami w podległym rejonie - edukowanie personelu, informowanie o inicjatywach i produktach-rola Ambasadora,
- zarządzanie budżetem i narzędziami celem osiągania założonych wyników przy zachowaniu polityki firmy.
Wymagania:
- minimum 2 lata doświadczenia o zbliżonym zakresie obowiązków,
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
- doświadczenie jako Przedstawiciel Handlowy/Sales Representative,
- • doświadczenia w pracy w grupach projektowych
- • umiejętności negocjacyjne oraz sprzedażowe
- umiejętność budowania relacji z Klientami
- umiejętność zarządzania i motywowania członków podległego zespołu,
- mile widziana znajomość języka angielskiego,
- dobra znajomość MS Office (Word, Excel, Power Point),
- czynne prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
- pracę pełną pasji i możliwości z ciekawym zakresem obowiązków oraz renomowanymi produktami/markami firmy rozpoznawalnymi na całym świecie,
- stabilne zatrudnienie przez Adecco Poland w oparciu o umowę o pracę kodeksową na pełen etat od poniedziałku do piątku lub umowa B2B,
- niezbędne narzędzia do wykonywania pracy : telefon z aplikacją do raportowania, laptop oraz samochód służbowy,
- jasny zakres obowiązków, przejrzystość działania i wymagań,
- wynagrodzenie zawsze na czas,
- gruntowne szkolenia wstępne i cykliczne: z produktów i usług firmy, profesjonalnej obsługi Klienta, sprzedaży i negocjacji, szkolenia motywacyjne przeprowadzane przez profesjonalistów,
- system motywacyjny i nagrody dla najlepszych!
- merytoryczna opieka i wsparcie przez Adecco Poland.
Oferta dotyczy pracy stałej.