Grafton Recruitment jest częścią Grafton Employment Group, która działa w ramach stale rosnącej sieci biur na całym świecie. Jesteśmy jedną z wiodących firm rekrutacyjnych na terenie Europy, prężnie rozwijamy się na pozostałych kontynentach. Wśród naszych Klientów są najbardziej znane międzynarodowe oraz polskie firmy. Budujemy długotrwałe relacje z naszymi kandydatami i staramy się opierać współpracę na partnerskich kontaktach. Kandydaci mają możliwość współpracy z wyspecjalizowanym zespołem konsultantów pracujących dla wszystkich branż.
Regionalny manager rozwoju rynku -AGD klasy premium
Miejsce pracy: Polska północno - zachodnia
Nr Ref.: 5-13-30240/PC
Opis stanowiska:
Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej z branży AGD, specjalizującej się w produkcji sprzętu designerskiego i luksusowego, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Regionalnego managera rozwoju rynku
Lokalizacja: Polska północno zachodnia (pomorskie, zachodnio-pomorskie, kujwsko-pomorskie, wielkopolskie)
W przypadku zainteresowanie inną likalizacją prosimy o kontakt
Głównym zadaniem osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie rozwijanie już z istniejącej sieci dystrybucji, ale również poszukiwanie i rozwijanie nowych kanałów. Zadanie to wybrany kandydat będzie realizował poprzez:
- systematyczny kontakt dystrybutorami, w tym szkolenie handlowców poprzez organizowanie prezentacji marki i produktów
- Poszukiwanie i rozwijanie nowych kanałów dystrybucji na podległym terenie, min. poprzez kontakt z architektami, projektantami wnętrz, salonami sprzedaży luksusowych mebli i wyposażenia wnętrz showroomami, organizatorami lokalnych eventów branżowych itd.
- organizowanie i prowadzenie spotkań handlowych oraz prowadzenie doradztwa technicznego w zakresie reprezentowanych linii produktowych
- Stały kontakt z wewnętrznymi partnerami biznesowymi
- Stały monitoring rynku, przygotowywanie analiz i raportów oraz inicjowanie działań i zmian mających na celu zwiększenie efektywności na podległym terenie
Regionalnego managera rozwoju rynku
Lokalizacja: Polska północno zachodnia (pomorskie, zachodnio-pomorskie, kujwsko-pomorskie, wielkopolskie)
W przypadku zainteresowanie inną likalizacją prosimy o kontakt
Głównym zadaniem osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie rozwijanie już z istniejącej sieci dystrybucji, ale również poszukiwanie i rozwijanie nowych kanałów. Zadanie to wybrany kandydat będzie realizował poprzez:
- systematyczny kontakt dystrybutorami, w tym szkolenie handlowców poprzez organizowanie prezentacji marki i produktów
- Poszukiwanie i rozwijanie nowych kanałów dystrybucji na podległym terenie, min. poprzez kontakt z architektami, projektantami wnętrz, salonami sprzedaży luksusowych mebli i wyposażenia wnętrz showroomami, organizatorami lokalnych eventów branżowych itd.
- organizowanie i prowadzenie spotkań handlowych oraz prowadzenie doradztwa technicznego w zakresie reprezentowanych linii produktowych
- Stały kontakt z wewnętrznymi partnerami biznesowymi
- Stały monitoring rynku, przygotowywanie analiz i raportów oraz inicjowanie działań i zmian mających na celu zwiększenie efektywności na podległym terenie
Wymagania:
- Ponad 3 letniego doświadczenia zawodowego na analogicznym stanowisku w organizacjach zajmujących się sprzedażą luksusowych sprzętów i artykułów wyposażenia wnętrz (sprzęt AGD, elektronika użytkowa, meble, systemy przechowywania i pokrewne) – warunek konieczny
- Doświadczenia w obszarach związane z marketingiem czy zarządzaniem kategorią produktową - wyposażenie wnętrz, elektronika użytkowa, dystrybucja artykułów wyposażenie wnętrz.
- Bardzo dobrej znajomości rynku, z dużym naciskiem na luksusowe artkuły wyposażenia wnętrz
- Mile widziane wykształcenie techniczne
- Doświadczenie w prowadzeniu spotkań handlowych, szkoleń produktowych oraz eventów
- Znajomość angielskiego umożliwiająca efektywną komunikację z partnerami wewnątrz organizacji (kontakt z centralą firmy)
- Bardzo wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, negocjacyjne i organizacyjne
- Umiejętność pracy w oparciu o cele
- Kreatywność
- Gotowość do pracy w systemie home office
- Doświadczenia w obszarach związane z marketingiem czy zarządzaniem kategorią produktową - wyposażenie wnętrz, elektronika użytkowa, dystrybucja artykułów wyposażenie wnętrz.
- Bardzo dobrej znajomości rynku, z dużym naciskiem na luksusowe artkuły wyposażenia wnętrz
- Mile widziane wykształcenie techniczne
- Doświadczenie w prowadzeniu spotkań handlowych, szkoleń produktowych oraz eventów
- Znajomość angielskiego umożliwiająca efektywną komunikację z partnerami wewnątrz organizacji (kontakt z centralą firmy)
- Bardzo wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, negocjacyjne i organizacyjne
- Umiejętność pracy w oparciu o cele
- Kreatywność
- Gotowość do pracy w systemie home office
Informacje dodatkowe:
Dodatkowe składniki wynagrodzenia:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- rynkowe wynagrodzenie poszerzone o część ruchomą uzależnioną od osiąganych wyników
- Niezbędne narzędzia pracy – sprzęt elektroniczny oraz samochód służbowy
- Możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji
- Bardzo wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, negocjacyjne i organizacyjne
- Umiejętność pracy w oparciu o cele
- Kreatywność
- Gotowość do pracy w systemie home office
Jeżeli ta oferta wzbudziła Państwa zainteresowanie, prosimy o wypełnienie formularza kontaktowego lub przesłanie CV wraz z numerem referencyjnym w tytule maila - na adres wroclaw6@grafton.pl
W przypadku wcześniejszych spotkań w firmie Grafton, prosimy o bezpośredni kontakt z konsultantem prowadzącym.
Więcej podobnych ofert pracy na www.grafton.pl/oferty-pracy/sprzedaz-marketing-logistyka/
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Zaproszonych kandydatów rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Gwarantujemy dyskrecję.
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- rynkowe wynagrodzenie poszerzone o część ruchomą uzależnioną od osiąganych wyników
- Niezbędne narzędzia pracy – sprzęt elektroniczny oraz samochód służbowy
- Możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji
- Bardzo wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, negocjacyjne i organizacyjne
- Umiejętność pracy w oparciu o cele
- Kreatywność
- Gotowość do pracy w systemie home office
Jeżeli ta oferta wzbudziła Państwa zainteresowanie, prosimy o wypełnienie formularza kontaktowego lub przesłanie CV wraz z numerem referencyjnym w tytule maila - na adres wroclaw6@grafton.pl
W przypadku wcześniejszych spotkań w firmie Grafton, prosimy o bezpośredni kontakt z konsultantem prowadzącym.
Więcej podobnych ofert pracy na www.grafton.pl/oferty-pracy/sprzedaz-marketing-logistyka/
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Zaproszonych kandydatów rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Gwarantujemy dyskrecję.