Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik / Kierowniczka Wydziału Strategii Customer Experience

    Orange Polska S.A.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 160    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Projektowanie, wdrażanie i rozwój strategii w obszarze doświadczeń klientów. Analiza doświadczeń i rozwój modeli analitycznych na podstawie badań klientów i innych danych. Angażowanie i integrowanie pracowników Orange Polska wokół budowania pozytywnych doświadczeń Klientów poprzez...
  • Menedżer / Menedżerka ds. Jakości i Relacji z Klientami

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Otwock, ul. Andriollego 47/5    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej; Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...
Zobacz więcej ofert pracy

Relationship Manager

CPL JOBS Sp. z o.o.
Rzeszów
praca stacjonarna
3507 dni temu
Relationship Manager
Miejsce pracy: Rzeszów
Nr ref.: JO-1405-2854882-1RSP6528

Dla naszego Klienta, wiodącej firmy z branży finansowej, prężnie rozwijającej się na rynku polskim, lidera w swojej branży, poszukujemy obecnie Kandydatów na stanowisko: 

Relationship Manager 

Miejsce pracy: Rzeszów - woj. podkarpackie 

Zakres obowiązków:

  • nawiązywanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami segmentu przedsiębiorstw
  • identyfikacja potrzeb Klientów oraz negocjowanie warunków współpracy
  • pozyskiwanie nowych Klientów
  • aktywna sprzedaż produktów finansowych, cross-selling, upselling, oraz rozszerzanie zakresu współpracy
  • realizacja indywidualnych planów sprzedażowych
  • zwiększanie dochodowości obsługiwanego portfela Klientów 
  • przeprowadzanie wstępnej analizy przedsiębiorstw 

Oczekiwania względem kandydatów:

  • praktyczne doświadczenie oraz wiedza na temat obsługi, identyfikacji potrzeb, a także sposobów pozyskiwania Klienta z segmentu przedsiębiorstw, zdobyte w branży finansowej (warunek konieczny)
  • nastawienie na osiąganie wysokich wyników sprzedażowych
  • samodzielność w działaniu, orientacja na klienta
  • rozbudowane umiejętności sprzedażowe, negocjacyjne oraz interpersonalne
  • prawo jazdy kat. B, gotowość do częstych podróży służbowych 

Nasz klient oferuje:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę wraz z bardzo korzystnym systemem motywacyjnym
  • narzędzia do pracy, w tym samochód służbowy
  • samodzielność w działaniu
  • liczne możliwości rozwoju i samorealizacji 
Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje.

Agencja wpisana do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod numerem 4061.

www.cpljobs.pl

Prosimy o umieszczenie w CV następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na administrację, przetwarzanie i przechowywanie moich danych osobowych przez CPL Jobs Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 02-001, Al. Jerozolimskie 81, REGON 142578192, NIP 7010256845 (dalej: CPL Jobs) w celach związanych z procesami rekrutacji w tym na udostępnienie moich danych przyszłemu pracodawcy na rzecz którego działa CPL Jobs oraz w celu ustalenia warunków przed zawarciem umowy o pracę. Zgoda obejmuje przetwarzanie danych osobowych przez CPL Jobs również po zakończeniu rekrutacji w celu przedstawiania kolejnych propozycji zatrudnienia i może być w każdej chwili odwołana. CPL Jobs informuje, że dane mogą być udostępnione innym podmiotom grupy CPL na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Jednocześnie oświadczam, że wszystkie dane, które są włączone do CV i podania o pracę zostały dostarczone do firmy CPL Jobs dobrowolnie i są one prawdziwe. Przyjmuję do wiadomości, że dane osobowe usunięte zostaną przez CPL Jobs niezwłocznie w sytuacji odwołania przeze mnie zgody, a także w sytuacji gdy nie będzie możliwa aktualizacja moich danych. Firma CPL Jobs poinformowała mnie o prawie wglądu do własnych danych osobowych, oraz prawie żądania ich aktualizacji. Przyjmuję do wiadomości, iż dane potencjalnego pracodawcy zostaną mi udostępnione po zweryfikowaniu przez CPL Jobs kwalifikacji zawartych w moich dokumentach aplikacyjnych."
 

Podobne oferty

  • Kierownik / Kierowniczka Wydziału Strategii Customer Experience

    Orange Polska S.A.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 160    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Projektowanie, wdrażanie i rozwój strategii w obszarze doświadczeń klientów. Analiza doświadczeń i rozwój modeli analitycznych na podstawie badań klientów i innych danych. Angażowanie i integrowanie pracowników Orange Polska wokół budowania pozytywnych doświadczeń Klientów poprzez...
  • Menedżer / Menedżerka ds. Jakości i Relacji z Klientami

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Otwock, ul. Andriollego 47/5    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej; Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...