Trenkwalder jest jednym z liderów na polskim rynku usług HR, realizującym liczne projekty w zakresie pracy stałej, tymczasowej i outsourcingu.
Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG z obrotem powyżej 1 miliarda euro. Grupa Trenkwalder jest jedną z wiodących agencji pracy w Europie, zatrudnia ponad 55 000 pracowników i ma ponad 300 biur w 17 krajach Europy. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i najlepszym specjalistom w branży, Trenkwalder zdobywa zaufanie coraz liczniejszej rzeszy zatrudnionych kandydatów oraz zadowolonych klientów.
Aktualnie dla naszego Klienta – firmy z sektora FMCG, poszukujemy doświadczonej, samodzielnej, nastawionej na sukces osoby z dużą motywacją do działania i do osiągania wyznaczonych celów, która ceni sobie stabilność zatrudnienia w rzetelnej firmie będącej głównym graczem w swoim segmencie rynku, na stanowisko:
- Nadzór nad sprzedażą na rynkach zagranicznych zgodnie z przyjętą wizją firmy, jej celami i planami,
- szkolenie i rozwój dystrybutorów na określonych rynkach zagranicznych,
- ścisła współpraca z innymi działami firmy,
- rozwój współpracy i utrzymywanie dobrych i długofalowych kontaktów z Klientami firmy i dystrybutorami,
- monitorowanie i analiza podległych rynków zagranicznych, analiza konkurencji,
- przygotowywanie strategii i planów dotyczących rozwoju sprzedaży na podległych rynkach,
- współtworzenie polityki sprzedaży, polityki cenowej oraz planów marketingowych dla produktów brandowych firmy,
- nadzór nad prawidłową i terminową realizacją umów handlowych z dystrybutorami,
- kształtowanie na podległych rynkach pozytywnego wizerunku firmy.
- wykształcenie wyższe (mile widziane kierunki ekonomiczne, handlowe itp.),
- min. dwuletnie doświadczenie na analogicznym stanowisku w branży FMCG poparte konkretnymi i udokumentowanymi sukcesami na obsługiwanych rynkach,
- doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu negocjacji handlowych na rynkach zagranicznych,
- umiejętność efektywnego rozwijania współpracy z klientami i sieciami dystrybucyjnymi,
- bardzo dobra znajomość programu MS Excel (biegłość w tworzeniu raportów, analiz w arkuszach kalkulacyjnych) i Power Point,
- umiejętność analizy danych rynkowych i wyciągania wniosków,
- min. biegła znajomość języka angielskiego na poziomie nie niższym niż C1 (niezbędna do kontaktu z klientami i dystrybutorami zagranicznym) znajomość innych języków będzie dodatkowym atutem),
- silna motywacja do działania i do osiągania wyznaczonych celów,
- umiejętność zarządzania czasem i bardzo dobra organizacja pracy,
miejsce zamieszkania preferowane Kraków lub okolice, lub gotowość do pełnej relokacji do województwa małopolskiego, - znajomość SAP jako dodatkowy atut.
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w jednym z najbardziej stabilnych przedsiębiorstw w Małopolsce,
- niezbędne narzędzia do wykonywania pracy (m.in. samochód służbowy, laptop, telefon),
- możliwe dodatkowe bonusy po okresie wdrożenia (t.j. premie indywidualne, premie roczne),
- miłą atmosferę w miejscu pracy z świetnie zgranym zespołem,
- dużą samodzielność w działaniu,
- możliwość poszerzania swoich kompetencji zawodowych, zdobywania doświadczenia zawodowego i możliwość realizacji własnych inicjatyw/pomysłów,
- elastyczne godziny pracy, możliwy start pracy dostosowane do preferencji pracownika,
- bogaty pakiet świadczeń socjalnych,
- „Work-life balance (stabilna i spokojna praca, bez nadgodzin od pn-pt).
Jeżeli spełniasz powyższe warunki, jesteś osobą nastawioną na sukces i realizacje wyznaczonych celów w stabilnej organizacji, a dodatkowo satysfakcje sprawia Ci współpraca z międzynarodowymi Klientami- nie zwlekaj i aplikuj już dziś. Może to właśnie Ciebie szukamy!
Jeżeli spełniasz powyższe warunki, Twoje doświadczenie jest zbieżne z zaprezentowanym opisem i szukasz stabilizacji, przyjaznego środowiska pracy,miejsca gdzie ceni się równowagę pomiędzy życiem prywatnym a zawodowym nie zwlekaj i przyślij swoją aplikację już dziś! Może to właśnie Ciebie szukamy!
Poznaj
Trenkwalder
Poznaj Trenkwalder Polska
Zajmujemy się łączeniem ludzi. Z nami znajdziesz pracę dopasowaną do Twoich wymagań, kompetencji i ambicji. Mamy do zaoferowania różne stanowiska: od praktykanckich i stażowych przez asystenckie i specjalistyczne po najwyższe posady kierownicze i dyrektorskie. Zatrudniamy zarówno do pracy tymczasowej, jak i na stałe. Jesteśmy blisko Ciebie. Masz nasze pełne wsparcie.
Od 2005 roku w Polsce, a od 30 lat na świecie łączymy świetnych pracowników z dobrymi pracodawcami. Jesteśmy synonimem najlepszych praktyk HR. Działamy kompleksowo, pomożemy Ci w codziennej pracy oraz kwestiach kadrowo-płacowych. Nie wiesz jeszcze z czym związać przyszłość? Porozmawiaj z naszym konsultantem. Chętnie pomożemy Ci z sukcesem wejść na rynek pracy, zaplanować karierę i znaleźć satysfakcjonującą posadę. W Polsce mamy ponad 40 biur - z łatwością nas znajdziesz.