Grupa kapitałowa Opinion jest liderem w branży druku cyfrowego oraz rozwiązań z zakresu komunikacji wizualnej. Nasz zespół liczy 170 pasjonatów z różnych dziedzin. Koncentrujemy swoje działania na realizacji projektów dla klientów z Europy Zachodniej oraz z Polski. Od kilku lat strategicznie inwestujemy pozyskane fundusze w nowoczesny park maszynowy oraz rozwój naszych ludzi.
W związku z intensywnym rozwojem firmy, poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Sales Manager
Nr ref.: OM/02/2017
Miejsce pracy: Gliwice
Zakres obowiązków:
- aktywne pozyskiwanie nowych Klientów z Polski lub rynków Europy zachodniej (agencji reklamowych, pośredników sprzedaży druku),
- planowanie strategii sprzedażowej dla poszczególnych partnerów handlowych,
- przygotowywanie ofert handlowych, zgodnie z przyjętym w organizacji modelem sprzedaży,
- bezpośrednie wizyty i kontakty z klientami, negocjacje warunków współpracy,
- analiza rynku, otoczenia, aktywności konkurencji,
- ścisła współpraca z Działem Customer Service oraz pozostałymi działami w firmie, w zakresie realizacji zleceń dla Klientów.
Nasze oczekiwania:
- min. 2 lata doświadczenia w pracy na stanowisku związanym z pozyskiwaniem Klientów lub prowadzeniem rozmów i negocjacji biznesowych,
- w przypadku chęci pracy na rynkach eksportowych: biegła znajomość języka angielskiego, niemieckiego, francuskiego lub języków z grupy skandynawskich,
- wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: sprzedaż, ekonomia, zarządzanie, marketing,
- swoboda w kontakcie z osobami na wysokich szczeblach w organizacjach, umiejętność prowadzenia negocjacji,
- nastawienie na rezultat, doskonałe zdolności interpersonalne, systematyka w działaniu i orientacja biznesowa,
- skuteczność w osiąganiu założonych rezultatów.
Nasza oferta:
- praca w nowocześnie zarządzanej firmie, będącej liderem w innowacyjnej branży,
- atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + premia),
- elastyczność w doborze formy współpracy (B2B lub umowa o pracę),
- współpraca z firmami ze światowej czołówki (m.in. międzynarodowe organizacje sportowe, firmy z branży modowej),
- komfort pracy zapewniony dzięki gotowym narzędziom, wspomagającym osiąganie rezultatów (m.in. scenariusze rozmów i spotkań handlowych, lista kontaktów do potencjalnych klientów, praca w systemie CRM etc.) oraz zespołowi Customer Service, który jest odpowiedzialny za kompleksową obsługę już pozyskanych Klientów,
- pakiet szkoleń, wyjazdy na targi branżowe,
- praca w firmie odpowiedzialnej społecznie, angażującej się w różnorodne akcje,
- możliwość uczestniczenia w zajęciach sportowych dla pracowników,
- możliwość skorzystania z programu zakupów firmowych z atrakcyjnymi rabatami na produkty firmy.