Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Nr Ref.: SK/05/2017
- Księgowanie faktur zakupu i ich kontrola – dotyczy faktur płatnych przelewem,
- Księgowanie dokumentów PS (polecenie księgowania szacunek) i ich kontrola,
- Nadzór nad ewidencjami przebiegu pojazdów
- Kontrola rozrachunków ( przegrupowanie w SAP)
- Przeprowadzenie miesięcznych kosztów CO ( controlingowych)
- Sporządzanie i terminowe przekazywanie deklaracji dot. Podatku od nieruchomości, podatku akcyzowego oraz deklaracji INTRASTAT, przygotowywanie i księgowanie innych deklaracji,
- Sporządzanie rejestrów VAT podatku należnego, kontrola prawidłowości naliczania VAT z bieżących dokumentów, uzgadnianie rejestrów VAT sprzedaży
- Sporządzanie rejestrów VAT podatku naliczonego, kontrola prawidłowości odliczania VAT z bieżących dokumentów, uzgadnianie rejestrów VAT zakupu
- wykształcenie kierunkowe (lub pokrewne);
- min. 3-4 letnie doświadczenie w obszarze rachunkowości;
- umiejętność samodzielnego prowadzenia ksiąg rachunkowych;
- znajomość systemu SAP R/3;
- znajomość przepisów podatkowych i zasad rachunkowości;
- mile widziana znajomośc j. angielskiego;
- odpowiedzialność, rzetelność oraz wysoka kultura osobista.
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- pracę w pełnym wymiarze godzin;
- atrakcyjne wynagrodzenie;
- niezbędne narzędzia pracy;