Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dla jednego z naszych Klientów, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Miejsce pracy: Piastów
Zakres obowiązków:
• Weryfikacja, dekretowanie oraz księgowanie dokumentów
• Monitorowanie płatności
• Sporządzanie raportów i sprawozdań na potrzeby Zarządu
• Obsługa kadrowo - płacowa spółki
• Obsługa gwarancji bankowych
• Obsługa administracyjna biura
Nasze wymagania:
• Doświadczenie w księgowości min. 2 lata
• Dobra znajomość języka angielskiego
• Dobra znajomość przepisów ustawy o rachunkowości, prawa podatkowego i prawa pracy
• Wykształcenie min. Średnie kierunkowe
• Dobra znajomość programu Optima, Płatnik oraz Pakiet Ms Office
• Samodzielność
• Zaangażowanie w wykonywane obowiązki
• Komunikatywność
• Umiejętność pracy w zespole
Oferujemy:
• Zatrudnienie na umowę o pracę bezpośrednio w firmie
• Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00
• Atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy
• Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy (laptop, telefon komórkowy)
• Benefity: ubezpieczenie grupowe
Oferta dotyczy pracy stałej.
Zainteresowane osoby prosimy przesłanie swojej aplikacji zawierającej CV.