specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 godz.
Realizacja, monitoring nad zaopatrzeniem w Fundacji (zarządzanie zamówieniami, dostawami); Współpraca i kontakt z zespołem Fundacji w celu wsparcia, w codziennych operacjach administracyjnych; Dbałość o funkcjonowanie biura zgodnie z zasadami i procedurami obwiązującymi w organizacji;...
specjalista junior / mid umowa na zastępstwo pełny etat
24 godz.
Zakres obowiązków: przyjmowanie od jednostek/komórek organizacyjnych Uczelni dokumentów finansowo-księgowych, dokonywanie kontroli oraz weryfikacji wszystkich danych dostarczonych dokumentów, jak i danych zawartych w systemie oraz sprawdzenie ich pod względem formalnym i rachunkowym,...
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: prowadzenie postępowań zakupowych na dostawy i usługi realizowane na rzecz Oddziału z wyłączeniem postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w zakresie i na zasadach określonych odrębnie; realizacja zakupów zgodnie z obowiązującymi w...
What the day will look like You’ll be responsible for gathering and organization of data so that Aon colleagues can review German insurance market. You’ll communicate and collaborate with insurers, clients and consultants in order to process the information from team to team. You’ll be working...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
4 dni
Zakres obowiązków: Zarządzanie codziennymi operacjami biurowymi. Administrowanie dokumentacją. Wprowadzanie danych do systemów informatycznych, dbałość o ich aktualizowanie. Wsparcie zarządu oraz pozostałych działów firmy w bieżących zadaniach. Koordynacja korespondencji wewnętrznej i...
Medicover Sp. z o.o.Wrocław, ul. Jana Długosza 74
praca hybrydowa / stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
5 dni
Pracuj z nami! nadzoruj prawidłowy proces kompletowania i obiegu dokumentów, sprawuj opiekę nad szkodami zaistniałymi w klubach, zarządzaj odbieraniem i przekazywaniem korespondencji, bądź odpowiedzialny/a za administrowanie dokumentów dengo regionu klubu fitness, kontaktuj się z...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
7 dni
Opis stanowiska: Pomoc administracyjna, w tym zarządzanie korespondencją, organizacja spotkań, koordynowanie terminarzy. Przygotowywanie dokumentów. Tworzenie prezentacji, również w języku angielskim. Zakładanie i archiwizacja dokumentacji. Obsługa recepcji. Kontakt z partnerami firmy (w...
What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
Zadania: Prace administracyjno-biurowe; Dbanie o prawidłowy przebieg informacji; Współpraca ze wszystkimi działami firmy; Wymagania: Znajomość obsługi komputera Motywacja do pracy;
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie w bieżącym funkcjonowaniu Centrum, organizację wydarzeń, spotkań, wyjazdów służbowych, imprez oraz obsługę administracyjno-organizacyjną sekretariatu. Zakres obowiązków: koordynacja prac...
KGHM - polski koncern o zasięgu globalnym działający w branży wydobywczej i przetwórczej rud miedzi. Zajmuje szóste miejsce na świecie w produkcji górniczej miedzi i drugą pozycję w produkcji górniczej srebra. Posiada swoje aktywa w Polsce, USA, Kanadzie i Chile. Grupa Kapitałowa KGHM liczy ponad 50 podmiotów. Zatrudnia ponad 35 tys. pracowników.
Nazwa oddziału: KGHM Polska Miedź S.A. Centrala
Poszukuje osoby na stanowisko:
Samodzielny pracownik
Miejsce pracy: Lubin
Komórka organizacyjna: Departament Metali i Metali Szlachetnych
Zakres obowiązków:
Prowadzenie bieżącej korespondencji oraz opracowywanie projektów pism i innych dokumentów związanych z zakresem wykonywanej pracy;
Opracowywanie ofert eksportowych i krajowych oraz projektów umów i kontraktów sprzedaży, zakupu i przerobu zawieranych przez Departament;
Obsługa handlowa zawartych umów i kontraktów;
Sporządzanie ewidencji, sprawozdań i statystyk dla produktów będących w gestii Departamentu;
Wymagania:
Minimalne:
Wykształcenie: magister
Biegła znajomość programów MS Office (Word, Excel, Power Point)
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 godz.
Realizacja, monitoring nad zaopatrzeniem w Fundacji (zarządzanie zamówieniami, dostawami); Współpraca i kontakt z zespołem Fundacji w celu wsparcia, w codziennych operacjach administracyjnych; Dbałość o funkcjonowanie biura zgodnie z zasadami i procedurami obwiązującymi w organizacji;...
specjalista junior / mid umowa na zastępstwo pełny etat
24 godz.
Zakres obowiązków: przyjmowanie od jednostek/komórek organizacyjnych Uczelni dokumentów finansowo-księgowych, dokonywanie kontroli oraz weryfikacji wszystkich danych dostarczonych dokumentów, jak i danych zawartych w systemie oraz sprawdzenie ich pod względem formalnym i rachunkowym,...
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: prowadzenie postępowań zakupowych na dostawy i usługi realizowane na rzecz Oddziału z wyłączeniem postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w zakresie i na zasadach określonych odrębnie; realizacja zakupów zgodnie z obowiązującymi w...
What the day will look like You’ll be responsible for gathering and organization of data so that Aon colleagues can review German insurance market. You’ll communicate and collaborate with insurers, clients and consultants in order to process the information from team to team. You’ll be working...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
4 dni
Zakres obowiązków: Zarządzanie codziennymi operacjami biurowymi. Administrowanie dokumentacją. Wprowadzanie danych do systemów informatycznych, dbałość o ich aktualizowanie. Wsparcie zarządu oraz pozostałych działów firmy w bieżących zadaniach. Koordynacja korespondencji wewnętrznej i...
Medicover Sp. z o.o.Wrocław, ul. Jana Długosza 74
praca hybrydowa / stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
5 dni
Pracuj z nami! nadzoruj prawidłowy proces kompletowania i obiegu dokumentów, sprawuj opiekę nad szkodami zaistniałymi w klubach, zarządzaj odbieraniem i przekazywaniem korespondencji, bądź odpowiedzialny/a za administrowanie dokumentów dengo regionu klubu fitness, kontaktuj się z...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
7 dni
Opis stanowiska: Pomoc administracyjna, w tym zarządzanie korespondencją, organizacja spotkań, koordynowanie terminarzy. Przygotowywanie dokumentów. Tworzenie prezentacji, również w języku angielskim. Zakładanie i archiwizacja dokumentacji. Obsługa recepcji. Kontakt z partnerami firmy (w...
What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
Zadania: Prace administracyjno-biurowe; Dbanie o prawidłowy przebieg informacji; Współpraca ze wszystkimi działami firmy; Wymagania: Znajomość obsługi komputera Motywacja do pracy;
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie w bieżącym funkcjonowaniu Centrum, organizację wydarzeń, spotkań, wyjazdów służbowych, imprez oraz obsługę administracyjno-organizacyjną sekretariatu. Zakres obowiązków: koordynacja prac...