Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
- Koordynowanie i realizacja wszystkich zadań związanych z prowadzeniem i utrzymaniem sprawnie funkcjonującego biura,
- Obsługa sekretariatu/recepcji,
- Odbieranie i łączenie rozmów,
- Obsługa spotkań,
- Rezerwacja biletów, hoteli itd.,
- Prowadzenie kalendarza,
- Obsługa poczty i koordynacja obiegu dokumentów,
- Przyjmowanie listów i przesyłek,
- Rejestrowanie i dystrybucja korespondencji,
- Przygotowywanie do wysyłki i nadawanie korespondencji,
- Weryfikacja pracy firmy sprzątającej,
- Współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług i partnerami biznesowymi,
- Wykształcenie co najmniej średnie,
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (Ms Word, Ms Excel, Internet),
- Znajomość obsługi urządzeń biurowych,
- Dobra znajomość języka angielskiego,
- Umiejętności organizacyjne,
- Komunikatywność i otwartość,
- Samodzielność, dokładność, sumienność,
- Wysoki poziom kultury osobistej,
- Pogodne usposobienie,
- Umowa na zastępstwo,
- Miłą atmosferę w młodym i kreatywnym zespole,
- Dobre warunki pracy,
- Możliwość rozwoju kompetencji zawodowych,