Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Sekretarka z j. angielskim (Obiekt Biurowy na terenie Mokotowa)
Praca Tymczasowa
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: SA/001/JSC
Zadania:
- wsparcie administratora zarzadzającego nieruchomością
- uczestniczenie w spotkaniach z zarządem nieruchomości, sporządzanie notatek
- przygotowywanie cotygodniowych raportów
- koordynowanie spotkań administratora z podwykonawcami
- koordynacja prawidłowego obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji
- obsługa recepcji, w tym witanie gości i obieranie telefonów
- doświadczenie na podobnym stanowisku (min. 1-2 lata)
- biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (współpraca z licznymi Klientami zagranicznymi)
- bardzo dobra znajomość pakietu Office (Excel, Power Point, Word)
- umiejętność samodzielnej organizacji pracy
- pro aktywna postawa wobec napotykanych wyzwań
- umiejętność koordynacji kilku zadań w jednym czasie (multitasking)
- stałe, stabilne wynagrodzenie
- pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji i rozpoznawalnej na rynku marce zarządzającej nieruchomościami w Polsce
- zatrudnienie poprzez Manpower na podstawie umowy o pracę
- rozwój osobisty
- atrakcyjne wynagrodzenie