Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Nr Ref.: SEK/15/07
- obsługa pracowników, gości,
- planowanie i organizowanie spotkań oraz podróży służbowych,
- zarządzanie korespondencją wewnętrzną i zewnętrzną oraz sprawny obieg dokumentów wewnątrz firmy,
- przygotowywanie dokumentów, pism, prezentacji, rozliczeń,
- drobne tłumaczenia (j. angielski, ewentualnie j. niemiecki),
- uczestnictwo w spotkaniach oraz sporządzanie protokołów,
- wykonywanie zadań zleconych przez przełożonego,
- współtworzenie pozytywnego wizerunku firmy.
- wykształcenie wyższe, preferowane ekonomiczne lub humanistyczne,
- min. rok doświadczenia na podobnym stanowisku w firmie międzynarodowej,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego, znajomość niemieckiego to dodatkowy atut,
- znajomość zagadnień administracyjnych m.in. obieg dokumentów, kontrola kosztów, organizacja spotkań,
- bardzo dobra obsługa komputera (pakiet MS Office) oraz umiejętność obsługi sprzętu biurowego,
- dobra organizacja pracy i dyspozycyjność,
- komunikatywność, umiejętność pracy w zespole oraz sumienność i dokładność.
- stabilne warunku zatrudnienia (od poniedziałku do piątku na pełen etat),
- stałe wynagrodzenie,
- praca w miłej atmosferze,
- rozpoczęcie pracy 24.08.2015r.,
- szkolenie wprowadzające,
- praca w środowisku międzynarodowym,
- możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego.