Najnowsze oferty pracy

  • Sekretarka

    Wielkopolskie Centrum Wspierania Inwestycji   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    23 godz.
    Zadania główne: odbieranie telefonów wykonywanie czynności w ramach współpracy ze specjalistami ds. zamówień publicznych, przygotowywanie, prowadzenie i przechowywanie dokumentacji w sprawie zamówień publicznych, wyszukiwanie ogłoszeń w sprawie najmu powierzchni biurowych,...
  • Specjalista ds. Obsługi Sekretariatu Katedry i Kliniki Endokrynologii i Chorób Wewnętrznych

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: obsługa sekretariatu Katedry i Kliniki Endokrynologii i Chorób Wewnętrznych, planowanie zajęć dydaktycznych nauczycieli akademickich, obsługa systemów uczelnianych (eDziekanat – Verbis Dean’s Office, Extranet, stron...
  • Asystent / Asystentka ds. Administracyjnych w sekretariacie medycznym

    ALAB laboratoria Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Zawodzie 22    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Do Twoich zadań należeć będzie: uzupełnianie i kompletowanie dokumentacji Zlb-1 do Sanepidu; prowadzenie prac administracyjnych związanych z obsługą laboratorium;
  • Asystent/ka zarządu

    ManpowerGroup   Kielce    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Zakres obowiązków: Prowadzenie kalendarza i umawianie spotkań członków zarządu, zarządzanie czasem pracy; Wspomaganie członków zarządu w realizacji zadań i projektów; Organizacja podróży służbowych oraz koordynacja wydarzeń; Pomoc w przygotowaniu materiałów na spotkania i...
  • Pracownik działu administracji i utrzymania biura zarządu, sekretariatu

    Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów sp. z o.o.   Mińsk Mazowiecki    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 500 - 5 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Pracownik administracyjny zajmuje się koordynacją, zarządzaniem i organizacją codziennej pracy biura. Jego głównym zadaniem jest segregacja i archiwizacja pism i dokumentów oraz dbałość o ich prawidłowy obieg w firmie. Osoba na tym stanowisku powinna być przede wszystkim komunikatywna,...
  • Asystent / Asystentka Biura Budowy (praca dla studentów)

    ALTOR Sp. z o. o.   Łódź    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Organizacja pracy sekretariatu budowy, obsługa bieżących spraw biurowych, Dbanie o prawidłowy przebieg korespondencji wychodzącej i przychodzącej, Obsługa poczty elektronicznej biura, Kompleksowe zarządzanie obiegiem dokumentów, Przygotowywanie dokumentów, prezentacji, raportów i...
  • Asystent / Asystentka Dyrektora Kontraktu

    ALTOR Sp. z o. o.   Łódź    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Organizacja pracy sekretariatu budowy, obsługa bieżących spraw biurowych, Dbanie o prawidłowy przebieg korespondencji wychodzącej i przychodzącej, Obsługa poczty elektronicznej biura, Kompleksowe zarządzanie obiegiem dokumentów, Przygotowywanie dokumentów, prezentacji, raportów i...
  • Profesjonalny Asystent / Profesjonalna Asystentka

    PwC   Warszawa    praca hybrydowa
    asystent
    1 dni
    Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.
  • Profesjonalny Asystent / Profesjonalna Asystentka

    PwC   Kraków    praca hybrydowa
    asystent
    1 dni
    Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.
  • Profesjonalny Asystent / Profesjonalna Asystentka

    PwC   Wrocław    praca hybrydowa
    asystent
    1 dni
    Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.
Zobacz więcej ofert pracy

Sekretarz/ka

Work Service S. A.
Bydgoszcz
praca stacjonarna
3510 dni temu
Grupa Work Service działa od 1999 roku i jest największą agencją zatrudnienia w Polsce. Oferujemy pracę tymczasową, stałą i za granicą. Każdego roku dzięki nam zatrudnienie znajduje blisko 300 tysięcy osób. Już ponad 3000 pracodawców wybrało Work Service na swojego partnera w biznesie, dlatego jesteśmy w stanie znaleźć dla Ciebie najbardziej odpowiednie miejsce pracy u sprawdzonych pracodawców.

Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.

Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.

Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.

Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.

Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.



Sekretarz/ka
Miejsce pracy: Bydgoszcz
Nr Ref.: SE/BYD


Opis stanowiska:
  • obsługa sekretariatu firmy;
  • zapewnienie prawidłowego obiegu informacji;
  • ewidencjonowanie poczty przychodzącej i wychodzącej;
  • odbieranie połączeń telefonicznych;
  • ewidencjonowanie dokumentów w systemie;
  • prowadzenie kalendarza i obsługa spotkań z Klientami;
  • organizowanie podróży służbowych.
Wymagania:
  • wykształcenie min. średnie;
  • odpowiedzialność i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań;
  • umiejętność planowania i dobrej organizacji pracy;
  • znajomość pakietu Ms Office;
  • mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.
Oferujemy:
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową;
    pracę w pełnym wymiarze czasu pracy;
    stałe godziny pracy;
    oferty promocyjne wielu partnerów firmy Work Service S.A.
Prosimy o dołączenie CV i klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w dokumencie CV oraz w innych przekazanych przeze mnie dokumentach przez Work Service S.A. z siedzibą we Wrocławiu ul. Gwiaździsta 66, zarówno na potrzeby prowadzonej rekrutacji jak również po jej zakończeniu. Jednocześnie wyrażam zgodę na pozostawienie przekazanych dokumentów związanych z rekrutacją przez Work Service S.A. oraz na przetwarzanie moich danych osobowych w celu tworzenia i prowadzenia elektronicznej bazy danych, co umożliwi wykorzystanie moich danych osobowych w kolejnych procesach rekrutacyjnych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (tekst jednolity: Dz.U. z 2015r., poz. 2135). Swoje dane podaję dobrowolnie, wiem o prawie do ich dostępu i poprawiania. Zostałem poinformowany, że administratorem moich danych osobowych jest Work Service S.A. z siedzibą we Wrocławiu ul. Gwiaździsta 66. Wyrażam zgodę na udostępnianie moich danych osobowych innym spółkom zależnym i powiązanym z Work Service S.A. w rozumieniu przepisów Kodeksu spółek handlowych oraz potencjalnym pracodawcom do celów związanych z prowadzonymi obecnie lub w przyszłości procesami rekrutacyjnymi.”
 

Podobne oferty

  • Sekretarka

    Wielkopolskie Centrum Wspierania Inwestycji   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    23 godz.
    Zadania główne: odbieranie telefonów wykonywanie czynności w ramach współpracy ze specjalistami ds. zamówień publicznych, przygotowywanie, prowadzenie i przechowywanie dokumentacji w sprawie zamówień publicznych, wyszukiwanie ogłoszeń w sprawie najmu powierzchni biurowych,...
  • Specjalista ds. Obsługi Sekretariatu Katedry i Kliniki Endokrynologii i Chorób Wewnętrznych

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: obsługa sekretariatu Katedry i Kliniki Endokrynologii i Chorób Wewnętrznych, planowanie zajęć dydaktycznych nauczycieli akademickich, obsługa systemów uczelnianych (eDziekanat – Verbis Dean’s Office, Extranet, stron...
  • Asystent / Asystentka ds. Administracyjnych w sekretariacie medycznym

    ALAB laboratoria Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Zawodzie 22    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Do Twoich zadań należeć będzie: uzupełnianie i kompletowanie dokumentacji Zlb-1 do Sanepidu; prowadzenie prac administracyjnych związanych z obsługą laboratorium;
  • Asystent/ka zarządu

    ManpowerGroup   Kielce    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Zakres obowiązków: Prowadzenie kalendarza i umawianie spotkań członków zarządu, zarządzanie czasem pracy; Wspomaganie członków zarządu w realizacji zadań i projektów; Organizacja podróży służbowych oraz koordynacja wydarzeń; Pomoc w przygotowaniu materiałów na spotkania i...
  • Pracownik działu administracji i utrzymania biura zarządu, sekretariatu

    Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów sp. z o.o.   Mińsk Mazowiecki    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 500 - 5 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Pracownik administracyjny zajmuje się koordynacją, zarządzaniem i organizacją codziennej pracy biura. Jego głównym zadaniem jest segregacja i archiwizacja pism i dokumentów oraz dbałość o ich prawidłowy obieg w firmie. Osoba na tym stanowisku powinna być przede wszystkim komunikatywna,...
  • Asystent / Asystentka Biura Budowy (praca dla studentów)

    ALTOR Sp. z o. o.   Łódź    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Organizacja pracy sekretariatu budowy, obsługa bieżących spraw biurowych, Dbanie o prawidłowy przebieg korespondencji wychodzącej i przychodzącej, Obsługa poczty elektronicznej biura, Kompleksowe zarządzanie obiegiem dokumentów, Przygotowywanie dokumentów, prezentacji, raportów i...
  • Asystent / Asystentka Dyrektora Kontraktu

    ALTOR Sp. z o. o.   Łódź    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Organizacja pracy sekretariatu budowy, obsługa bieżących spraw biurowych, Dbanie o prawidłowy przebieg korespondencji wychodzącej i przychodzącej, Obsługa poczty elektronicznej biura, Kompleksowe zarządzanie obiegiem dokumentów, Przygotowywanie dokumentów, prezentacji, raportów i...
  • Profesjonalny Asystent / Profesjonalna Asystentka

    PwC   Warszawa    praca hybrydowa
    asystent
    1 dni
    Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.
  • Profesjonalny Asystent / Profesjonalna Asystentka

    PwC   Kraków    praca hybrydowa
    asystent
    1 dni
    Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.
  • Profesjonalny Asystent / Profesjonalna Asystentka

    PwC   Wrocław    praca hybrydowa
    asystent
    1 dni
    Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.