Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   wielkopolskie    praca zdalna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla...
  • Doradca Klienta z Językiem Niemieckim / Francuskim / Angielskim / Holenderskim

    DaMa Truckbekleding   wielkopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Do Twoich zadań będzie należeć: Bieżąca obsługa klientów indywidualnych z przydzielonego rynku, Udzielanie informacji o produktach i pomoc w doborze akcesoriów do wnętrz kabin ciężarowych, Przyjmowanie i przetwarzanie zamówień, Rozwiązywanie potencjalnych problemów oraz dbanie o...
  • Menedżer ds. Klientów Mieszkalnictwa

    Bank Pocztowy S.A.   wielkopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Łódź
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Twój zakres obowiązków pozyskiwanie Klientów rozliczeniowych i kredytowych z segmentu Mieszkalnictwa (Wspólnoty i Spółdzielnie Mieszkaniowe) zarządzanie relacjami biznesowymi z dotychczasowymi i potencjalnymi Klientami oraz partnerami biznesowymi; zapewnienie najwyższej jakości doradztwa i...
  • Przedstawiciel Handlowy - Konsultant Edukacyjny

    Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.   Turek    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  rekrutacja online
    6 godz.
    Twoim zadaniem będzie: Współpraca oraz budowanie długofalowych relacji w branży edukacyjnej – z dyrektorami szkół i przedszkoli, nauczycielami, pedagogami; Prowadzenie spotkań sprzedażowych w oparciu o materiały marketingowe, katalogi, publikacje; Budowanie silnej pozycji firmy i naszych...
  • Kierownik sklepu

    Grudnik Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Zakres obowiązków: Utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami; Realizacja celów strategicznych i planów sprzedaży Firmy; Nadzór nad pracą podległych Pracowników; Pozyskiwanie do współpracy nowych klientów; Przygotowywanie ofert i obsługa klientów. Wymagania: Doświadczenie w branży...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem polskim

    Foundever   wielkopolskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Wsparcie przy zbieraniu informacji na temat wydarzeń medycznych; Rozwiązywanie problemów pacjentów oraz organizacje wymiany produktów pacjenta zgodnie z procedurami. Ta praca jest...
  • Manager Sprzedaży

    Tomasz Gronek   Poznań    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   7 000 - 10 000 zł netto (+VAT)/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Twój zakres obowiązków Budowa, rozwój i serwis portfela klientów.
  • Account Manager – Instytucje Publiczne

    Orange Polska S.A.   Kalisz    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B  pełny etat
    13 godz.
    pracuj na własnym portfelu klientów z obszaru Instytucji Publicznych, dbaj o ich rozwój i odpowiadaj na ich dynamicznie zmieniające się potrzeby w zakresie cyfrowej transformacji; zostań doradcą i sprzedawcą kompleksowych rozwiązań cyfrowych (telekomunikacyjnych, ICT, IoT, cybersecurity),...
  • Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta w języku niemieckim

    Concentrix   Poznań    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 000 - 10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Obsługa połączeń przychodzących; Aktywna sprzedaż usług klienta; Przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów; Wprowadzanie danych do systemu;
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem holenderskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Poznań    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Wielkopolskie Pracownik Działu Obsługi Klienta Wielkopolskie
Service Contract Administrator with Scandinavian languages (Swedish or Norwegian or Danish or Finnish) - Centers of Excellence

Service Contract Administrator with Scandinavian languages (Swedish or Norwegian or Danish or Finnish) - Centers of Excellence

Philips Health Systems
wielkopolskie
praca stacjonarna
2564 dni temu
Service Contract Administrator with Scandinavian languages (Swedish or Norwegian or Danish or Finnish) - Centers of Excellence

Location: Łódź

Organization: Philips Poland Sp. z o.o.

 


Philips is a diversified Health and Well-being company, focused on improving people’s lives. As a world leader in healthcare and lifestyle, Philips integrates technologies and design into people-centric solutions, based on fundamental customer insights.

 

New Centers of Excellence in Łódź, Poland


At Philips, we have a 125 year history of creating meaningful innovation. These innovation and the quality of our products but also our services has always been a top priority.

 

Within our Centers of Excellence we bring together supporting roles within Finance, Procurement, Customer Service, Supply Chain and HR. Enabling you to have a career in an international, cross functional environment. 

 

Currently we have the opportunity for 3 dynamic English and Scandinavian speakers (Swedish or Norwegian, or Danish or Finnish) Service Contract Administrators to join our team in Łódź and take responsibility in providing operational support, covering Contract Management and the Installed Base functions.

 

Your responsibilities

Being part of the Customer Service Team your tasks will include but are not limited to:

  • Create service contracts in the system management system based upon a signed contract quote.
  • Add the agreed contract features relevant for appropriate services execution, pricing and billing information
  • Connect the correct Installed Base Product
  • Renew the contracts based on signed quote or renew the contract based on the original quote in case of silent renewal agreement with the customer.
  • End the contract upon request from customer or per internal reason.
  • Create contract amounts via credit note if necessary.
  • Manages all phases of service agreement processing, including:
    • Ensures that all booking criteria is met based on current policies
    • Verify accuracy and completeness of pricing, configuration and master data
    • Review and obtain necessary approvals for non-standard entitlements and changes to Terms and Conditions
    • Accurately input required data into booking tool to ensure proper entitlement, billing and revenue recognition
  • Provides support to Sales, Service, Finance, Service Marketing and Accounts Receivable organizations and customers by researching and resolving issues in a timely manner. 
  • Escalates issues to Customer Service management as necessary and follows up with proper documentation as necessary to adjust or cancel the contract if needed.
  • Interfaces with Credit and Collections, Sales OA, Customer Response Center, Sales Teams and other internal departments to maintain correct and complete customer account and database information.
  • Creates and maintains contract files to ensure all necessary contract documentation is accessible to all departments.
  • Regularly communicates with customers/partners to drive solutions and maintain satisfaction.

Your team

Under the umbrella of Royal Philips, Philips Customer Service Centre of Excellence based in Łódź, performs operational and administrative activities supporting, among others the Installed Based function of the company at a global level.

You will have the opportunity to develop your career in an award winning multinational organization rich in 125 years of innovation and success. You will be surrounded by energetic professionals and evolving in a friendly and dynamic atmosphere.

Use your talents to help creating a healthier society. Join us at the Philips Customer Service Centre of Excellence and have a positive impact on people’s lives!

This position reports into the Logistic Manager Healthcare Customer Service Operations

We are looking for

  • Interpersonal skills required in interactions with Philips Healthcare staff, and external customers.
  • General math skills and business skills required.
  • Bachelor’s degree in business or related field, highly desirable or equivalent experience.
  • Clear and concise oral and written communications
  • Ability to multi-task and work in a fast-paced environment.  Skill in prioritizing tasks required.
  • Good organizational skills and aptitude for detail.
  • Ability to work under minimal supervision on day-to-day activities, maintaining a high degree of integrity.
  • Ability to use good judgment and make confident decisions under defined policies and procedures.
  • Work well within a team environment to accomplish departmental goals.
  • Available to work overtime as required.
  • Minimum of two years of similar work experience (Customer Service field).
  • Dynamic and customer oriented mind-set
  • Good level of English is essential with good knowledge of one of the Scandinavian languages: Swedish or Norwegian or Danish
  • Good level of Polish – would be an advantage but is not compulsory

Our offer 

We offer the unique combination of a critical and challenging role and a creative and empowering office environment. You will be actively encouraged to make improvements, establish best in class service and have a direct impact on the success of Philips on a daily basis.

  • Yearly bonus based on performance achieved.
  • Private medical care with option to extend it to family members.
  • Benefit System cards.
  • Discount for Philips’ products.
  • Relocation package applicable for people moving in from outside of Łódź region.



Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)."
 

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   wielkopolskie    praca zdalna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla...
  • Doradca Klienta z Językiem Niemieckim / Francuskim / Angielskim / Holenderskim

    DaMa Truckbekleding   wielkopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Do Twoich zadań będzie należeć: Bieżąca obsługa klientów indywidualnych z przydzielonego rynku, Udzielanie informacji o produktach i pomoc w doborze akcesoriów do wnętrz kabin ciężarowych, Przyjmowanie i przetwarzanie zamówień, Rozwiązywanie potencjalnych problemów oraz dbanie o...
  • Menedżer ds. Klientów Mieszkalnictwa

    Bank Pocztowy S.A.   wielkopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Łódź
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Twój zakres obowiązków pozyskiwanie Klientów rozliczeniowych i kredytowych z segmentu Mieszkalnictwa (Wspólnoty i Spółdzielnie Mieszkaniowe) zarządzanie relacjami biznesowymi z dotychczasowymi i potencjalnymi Klientami oraz partnerami biznesowymi; zapewnienie najwyższej jakości doradztwa i...
  • Przedstawiciel Handlowy - Konsultant Edukacyjny

    Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.   Turek    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  rekrutacja online
    6 godz.
    Twoim zadaniem będzie: Współpraca oraz budowanie długofalowych relacji w branży edukacyjnej – z dyrektorami szkół i przedszkoli, nauczycielami, pedagogami; Prowadzenie spotkań sprzedażowych w oparciu o materiały marketingowe, katalogi, publikacje; Budowanie silnej pozycji firmy i naszych...
  • Kierownik sklepu

    Grudnik Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Zakres obowiązków: Utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami; Realizacja celów strategicznych i planów sprzedaży Firmy; Nadzór nad pracą podległych Pracowników; Pozyskiwanie do współpracy nowych klientów; Przygotowywanie ofert i obsługa klientów. Wymagania: Doświadczenie w branży...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem polskim

    Foundever   wielkopolskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Wsparcie przy zbieraniu informacji na temat wydarzeń medycznych; Rozwiązywanie problemów pacjentów oraz organizacje wymiany produktów pacjenta zgodnie z procedurami. Ta praca jest...
  • Manager Sprzedaży

    Tomasz Gronek   Poznań    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   7 000 - 10 000 zł netto (+VAT)/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Twój zakres obowiązków Budowa, rozwój i serwis portfela klientów.
  • Account Manager – Instytucje Publiczne

    Orange Polska S.A.   Kalisz    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B  pełny etat
    13 godz.
    pracuj na własnym portfelu klientów z obszaru Instytucji Publicznych, dbaj o ich rozwój i odpowiadaj na ich dynamicznie zmieniające się potrzeby w zakresie cyfrowej transformacji; zostań doradcą i sprzedawcą kompleksowych rozwiązań cyfrowych (telekomunikacyjnych, ICT, IoT, cybersecurity),...
  • Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta w języku niemieckim

    Concentrix   Poznań    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 000 - 10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Obsługa połączeń przychodzących; Aktywna sprzedaż usług klienta; Przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów; Wprowadzanie danych do systemu;
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem holenderskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Poznań    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.