Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Kierownik Help Desk Mazowieckie
Service Manager - Network Global Team

Service Manager - Network Global Team

Grafton Recruitment
mazowieckie, Relocation: CENTRAL POLAND
praca stacjonarna
2554 dni temu
Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.

Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Service Manager - Network Global Team
Job location: Relocation: CENTRAL POLAND
Nr ref.: 2-10-42037/PC
Our Client is one of global leaders in IT services area that is noted for its positive market reputation supported by the leading place in the best employers’ rankings.

The aim of the role:

Service Manager - Network Global Team

The role of Service Manager has a responsibility to ensure that services are delivered in line with Service Description and target Service Levels are achieved. However, it is new role dedicated to deliver service to a new client, which is an international telco company.

You would be responsible for:
  • Delivering a high quality service
  • Process and performance improvement
  • Service improvement and optimization
  • Incident & Problem Management (escalation and decision making role as a part of defined process)
  • Operational Change Planning (be a part of Change Advisory Board
  • Service organization and meeting KPI and SLA goals
  • Providing financial estimates and active managing of risk and issues
Requirements:
  • Experienced in Service Management and in Project Management
  • Good knowledge of Network environment
  • Experienced in Service Delivery of business critical operations
  • Very good knowledge of ITIL
  • Strong business acumen with a good understanding of the needs of a customer-driven technology function
  • Good understanding of IT specifics
  • Very good knowledge of ITIL
  • English spoken/written at least at B2 level
  • Ability to develop and maintain excellent relationships with external and internal customers
  • Excellent communication skills
  • Willingness to travel abroad
Benefits:
  • Competitive salary package according to candidate’s knowledge and competences
  • Extra financial bonuses – twice a year + awards for individual goals
  • Wide package of certified trainings and development programs
  • Private medical care and life insurance
  • Multisport card
  • Free language lessons
  • The clear career path and possibility of promotion
  • Taking part in multiple employees events
  • Access to the newest technology and gadgets
  • Full time job, stability of employment
  • Optionally: relocation package
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".
Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”