Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Nr Ref.: OKB/T-04/16
- Obsługa infolinii przychodzącej zajmującej się obsługą Klienta Biznesowego
- Wsparcie Klienta w tematyce związanej z obsługą i zarządzaniem kontem Klienta
- Aktywowanie i dezaktywowanie usług
- Przyjmowanie ewentualnych reklamacji i skarg
- Wyjaśnianie wątpliwości co do faktur, funkcjonowania usług, realizacji zleceń
- Utrzymywanie dobrej relacji z klientem
- Praca z wykorzystaniem nowoczesnych systemów teleinformatycznych
- Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientem
- Dobrej znajomości obsługi komputera oraz umiejętność szybkiego pisania
- Umiejętności poprawnego wysławiania się
- Dyspozycyjności
- Mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta lub call center
- Stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie na podstawie umowy o pracę
- Wynagrodzenie godzinowe + system premiowy
- Równoważny system czasu pracy, praca zmianowa w godz. 6.00 - 22.00
- Pakiet szkoleń produktowych oraz ogólnorozwojowych
- Możliwość rozwoju własnych kompetencji oraz doświadczenia zawodowego
- Przyjazną atmosferę w miejscu pracy