Manpower dla jednego ze swoich Klientów poszukuje Kandydatów na stanowisko:
Specjalista Back Office z językami obcymi
Praca Tymczasowa
Miejsce pracy: Kraków
Nr Ref.: P/BO-K/003/AKO
Zadania:
- wsparcie procesów i operacji w wybranym dziale: administracji, księgowości, finansów, Human Resources, logistyki, zakupów, IT
- wsparcie wybranego działu w pracach związanych z nowymi wdrożeniami lub szczytami sezonów
- weryfikowanie, testowanie wykorzystywanych narzędzi dedykowanych poszczególnym działom
- wsparcie procesów wdrażania nowych pracowników we wskazanych działach
- wsparcie zespołów w rozwiązywaniu pilnych lub skomplikowanych zgłoszeń
Wymagania:
- minimum roczne doświadczenie na analogicznym stanowisku w wybranym obszarze: administracja / HR / księgowość, finanse / Help Desk IT / logistyka, łańcuch dostaw
- doświadczanie w pracy w międzynarodowych strukturach, preferowane doświadczanie z sektora Shared Services Centers (SSC), Business Process Outsourcing (BPO)
- wykształcenie wyższe, lub w trakcie
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego oraz:
- bardzo dobra znajomość jednego z wymienionych języków: niemiecki, francuski, włoski, hiszpański
- znajomość i doświadczenie w pracy w systemie SAP lub innym systemie ERP
- bardzo dobra znajomość programów Word, Excel, Power Point,
- wysokie umiejętności interpersonalne, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, samodzielność, bardzo dobra organizacja czasu pracy
Oferta:
- umowa o pracę na czas określony
- praca w międzynarodowym środowisku
- współpraca z globalną firmą będącą liderem w swojej branży
- możliwość udziału i poznania różnych obszarów funkcjonowania firmy: Administracja, HR, Supply Chain, Finanse, Księgowość, IT
- duże możliwość rozwoju w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się organizacji
- atrakcyjne wynagrodzenie
- dostęp do benefitów pozapłacowych
- możliwość elastycznego czasu pracy, także na część etatu
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.