Manpower dla jednego ze swoich Klientów poszukuje Kandydatów na stanowisko:
Specjalista Back Office
Praca Tymczasowa
Miejsce pracy: Kraków
Nr Ref.: P/BO-K/003/AKO
Zadania:
- wsparcie procesów, operacji w działach: księgowości, finansów, Human Resources, logistyki, zakupów oraz obsługi klienta
- wsparcie ww. działów w pracach związanych z nowymi wdrożeniami lub szczytami sezonów
- weryfikowanie, testowanie wykorzystywanych narzędzi, systemów dedykowanych poszczególnym działom
- wsparcie procesów wdrażania nowych pracowników we wskazanych działach
- wsparcie zespołów w rozwiązywaniu pilnych, lub skomplikowanych zgłoszeń
Wymagania:
- minimum roczne doświadczenie na analogicznym stanowisku, w obszarach HR, księgowość, finanse, IT helpdesk, logistyka, obsługa klienta
- doświadczanie w pracy w międzynarodowych strukturach, preferowane doświadczanie z branży SSC / BPO
- wykształcenie wyższe, lub w trakcie
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min B2),
- znajomość innego języka obcego na poziomie min. B2 będzie dodatkowym atutem, np: niemiecki, włoski, francuski, hiszpański
- znajomość i doświadczenie w pracy w systemie SAP lub innym systemie ERP
- bardzo dobra znajomość programów Word, Excel, Power Point,
- wysokie umiejętności interpersonalne, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, samodzielność, bardzo dobra organizacja czasu pracy
Oferta:
- umowa o pracę na czas określony
- praca w międzynarodowym środowisku
- współpraca z globalną firmą będącą liderem w swojej branży
- możliwość udziału i poznania różnych obszarów funkcjonowania firmy: HR, Supply Chain, Finanse
- duże możliwość rozwoju w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się organizacji
- atrakcyjne wynagrodzenie
- dostęp do benefitów pozapłacowych
- możliwość elastycznego czasu pracy, także na część etatu
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.