Specjalista Badań Marketingowych
Miejsce pracy: Katowice
Nr ref.: BK/SBM/10/17
Podstawą działania ING Banku Śląskiego jest współpraca i otwartość na różnorodność. Rozwijamy się dzięki skutecznemu działaniu i wychodzeniu z inicjatywą. Jeśli chcesz wprowadzać z nami zmiany i usprawnienia, zapraszamy do aplikowania.
W naszym zespole będziesz odpowiedzialny/a za:
- samodzielną realizację projektów badawczych
- koordynację prac zewnętrznych agencji badawczych
- samodzielne analizy i badania: desk research, analizy źródeł zastanych, itp.
- współpracę w ramach projektów badawczo-strategicznych
- integrację wiedzy i wniosków z różnych źródeł danych do postaci syntetycznych podsumowań
- prezentację, analizę i tworzenie raportów z badań wraz z przygotowaniem rekomendacji
- przygotowanie materiałów i prezentacji w języku polskim oraz angielskim, prezentowanie wyników projektów
- rozwój metodologii, sposobu i zakresu przeprowadzanych badań
Od kandydatów oczekujemy:
- wykształcenia wyższego kierunkowego (preferowane socjologiczne, marketingowe, ekonomiczne, psychologiczne)
- doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu i koordynowaniu badań marketingowych
- bardzo dobrej znajomości ilościowych i jakościowych metod i technik badawczych
- znajomości języka angielskiego na poziomie upper- intermediate
- bardzo dobrej znajomości MS Office, w tym Excel, Power Point
- kilkuletniego doświadczenia na stanowisku badawczym w agencji badawczej bądź po stronie klienta
- umiejętności syntezy wiedzy - łączenia faktów z różnych źródeł, obserwacji, wyciągania wniosków i pisania syntetycznych podsumowań
- dobrej organizacja pracy i czasu, samodyscypliny i sumienności
- dodatkowym atutem będzie doświadczenie w projektach badawczych realizowanych dla branży finansowej
Naszym pracownikom oferujemy: