Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla Naszego Klienta poszukujemy osoby zainteresowanej podjęciem pracy na stanowisku:
Specjalista ds. administracyjnych i obsługi klienta
Miejsce pracy: Gorzów Wielkopolski
Zadania:
• współpraca z pracownikami sprzedażowymi w celu zrozumienia wymagań klientów, promocji sprzedaży produktów firmy oraz wspomagania ich w ich pracy,
• archiwizacja danych historycznych związanych ze sprzedażą,
• utrzymanie dobrze zorganizowanego i łatwo dostępnego dla pracowników sprzedażowych systemu administracji,
• organizacja aspektów administracyjnych związanych ze sprzedażą czy obsługą klienta,
• koordynacja spraw sprzedażowych/reklamacyjnych z klientami od strony administracyjnej,
• wprowadzanie danych sprzedażowych do systemu i ich przetwarzanie,
• tworzenie potwierdzeń złożenia zamówienia i faktur,
• zgłaszanie nietypowych zdarzeń kierownictwu,
• koordynacja wysyłek z zakładu produkcyjnego do klienta.
Wymagania:
• wykształcenie wyższe,
• doświadczenie w pracy z dużą ilością danych dodatkowym atutem,
• znajomość języka angielskiego na poziomie B2,
• znajomość innego języka obcego dodatkowym atutem,
• podzielność uwagi,
• swoboda w poruszaniu się po programach typu Microsoft Office, w szczególności MS Excel
Oferujemy:
• bardzo atrakcyjne warunki wynagrodzenia + system premiowy,
• zatrudnienie na pełen etat w oparciu o umowę o pracę bezpośrednio przez pracodawcę,
• atrakcyjny pakiet socjalny