Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Lubelskie Zamość Specjalista ds. Windykacji i Restrukturyzacji Zamość
Specjalista ds. Administracji i Zarządzania Wierzytelnościami

Specjalista ds. Administracji i Zarządzania Wierzytelnościami

Kredyt Inkaso S.A.
Zamość
praca stacjonarna
2834 dni temu

Kredyt Inkaso S.A. to polska firma o zasięgu międzynarodowym, zajmująca się zarządzaniem wierzytelnościami na rynkach finansowych Europy Środkowo-Wschodniej. Od wielu lat jeden z liderów na rodzimym rynku obrotu wierzytelnościami. W zakresie swojej działalności współpracuje z czołowymi bankami, firmami ubezpieczeniowymi oraz podmiotami świadczącymi usługi telekomunikacyjne. Spółka posiada kadrę wyposażoną w niezbędną wiedzę i umiejętności, potencjał ekonomiczny i techniczny oraz narzędzia i środki niezbędne, do jak najlepszego wykonywania powierzonych obowiązków.

Spółka obecnie poszukuje pracowników na stanowisko:



Specjalista ds. Administracji i Zarządzania Wierzytelnościami
Miejsce pracy: Zamość


Zadania:
  • udział w opracowaniu założeń i implementacji strategii likwidacji portfeli współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi – w tym zlecanie i monitoring wykonania procesów/zadań w ramach likwidacji portfela wierzytelności;
  • kontakty ze zbywcami wierzytelności oraz zleceniodawcami usług windykacyjnych – komunikacja w przedmiocie realizacji zapisów umów, ustaleń oraz rozliczeń bieżących;
  • realizacja procesu wymiany danych z zewnętrznymi podmiotami współpracującymi, w tym Biurami Informacji Gospodarczej;
  • monitoring i weryfikacja przebiegu i efektów zaplanowanych działań w ramach procesu likwidacji powierzonego portfela wierzytelności.
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe (preferowane: prawo, administracja, ekonomia, rachunkowość i finanse, kierunki pokrewne);
  • dobrze rozwinięte umiejętności analityczne i organizacyjne;
  • komunikatywność, kreatywność, samodzielność w działaniu;
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera (MS Office, w szczególności MS Excel);
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym oraz czynne prawo jazdy kat. B będą dodatkowymi atutami.
Oferujemy:
  • pełną wyzwań prace w dynamicznie rozwijającej się organizacji;
  • możliwość rozwoju zawodowego;
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę u solidnego i wiarygodnego pracodawcy;
  • możliwość korzystania ze świadczeń dodatkowych – w tym z prywatnego pakietu opieki medycznej.