Najnowsze oferty pracy

  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Aon   warmińsko-mazurskie    praca zdalna   za 3 dni wygasa
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
  • Кierownik działu prawnego

    3S AGENCY   warmińsko-mazurskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Austria
    starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: Zapewnienie wsparcia prawnego dla procesów biznesowych firmy; Przygotowanie i wsparcie transakcji o różnym stopniu złożoności na Ukrainie i w UE; Kontakt z organami państwowymi, regulacyjnymi i bankami; Wsparcie transakcji dotyczących nieruchomości i działek; Wsparcie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. cenników

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Twój zakres obowiązków: pozyskiwanie i przetwarzanie informacji do cenników koordynacja prac nad cennikami w zakresie harmonogramu, wersji językowych, spójności zawartych informacji oraz ich jakości zadania związane z prowadzeniem rejestru błędów w cennikach i formułowaniem wniosków...
  • Specjalista / Specjalistka - Asystent / Asystentka Kierownika Katedry

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  część etatu
    11 godz.
    Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za organizacyjne wsparcie funkcjonowania Katedry Fizyki Doświadczalnej, oraz bezpośrednią współpracę, w zakresie administracyjnej obsługi, z kierownictwem katedry. Zakres obowiązków: administracyjne i...
  • Administrator / Administratorka Budowy

    NES Global Talent   Nysa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Obowiązki: Zarządzanie dokumentacją przedsiębiorstwa (archiwizowanie dokumentów, prowadzenie rejestrów, nadzór nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą) Nadzór nad obiegiem dokumentów w firmie, jak i na budowie; Prowadzenie rejestrów budowy (korespondencja, protokołowanie zmian,...
  • Administrator / Administratorka Budowy

    NES Global Talent   Opole    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obowiązki: Zarządzanie dokumentacją przedsiębiorstwa (archiwizowanie dokumentów, prowadzenie rejestrów, nadzór nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą) Nadzór nad obiegiem dokumentów w firmie, jak i na budowie; Prowadzenie rejestrów budowy (korespondencja, protokołowanie zmian,...
  • Pracownik Administracyjny

    Telemond Sp z o.o.   Kostrzyn nad Odrą    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Czym się będziesz zajmować: Pracami administracyjno-biurowymi; Wsparciem w bieżących pracach.
  • Młodszy Specjalista w Biurze Obsługi Studenta

    Uniwersytet WSB Merito w Gdańsku   Gdynia    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Główne zadania realizowane na stanowisku: zapewnienie profesjonalnej obsługa studentów i wykładowców, zagwarantowanie ciągłości procesów obsługowych w zakresie prowadzenia dokumentacji przebiegu studiów, organizacja praktyk, stypendiów oraz finansów studentów i słuchaczy.
  • Pracownik Administracyjny

    KLIMAT SOLEC Sp. z o.o.   Solec Kujawski    praca stacjonarna
    specjalista (mid)
    1 dni
    Zadania na stanowisku: zapewnienie sprawnego funkcjonowania pracy działu, współpraca z dostawcami i firmami zewnętrznymi, dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Pory 78    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Praca w Szpitalu Carolina, ul. Pory 78, 02-757 Warszawa Twoją rolą będzie: Prowadzenie bazy danych środków trwałych w programie Access; Prowadzenie bazy danych kontroli dostępu oraz kluczy systemowych, nadawanie kart, kontrola administracyjna; Reagowanie na potrzeby pracowników związane z...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Warmińsko-mazurskie Olsztyn Specjalista ds. Administracyjnych Olsztyn
Specjalista ds. Administracji z językiem angielskim

Specjalista ds. Administracji z językiem angielskim

ALKAZ Sp. z o.o. Sp. K.
Olsztyn
praca stacjonarna
2276 dni temu

 

Zajmujemy się projektowaniem, konstruowaniem i produkcją form wtryskowych oraz przetwórstwem tworzyw sztucznych. Poszukujemy osób z dużym doświadczeniem w pracy związanej z przetwórstwem tworzyw sztucznych na stanowisko:

 

Specjalista ds. Administracji z językiem angielskim
 
Miejsce pracy: Olsztyn

 

Opis stanowiska:
  • przygotowywanie zestawień sprzedaży i zakupów, zestawień towarów, surowców, kartonów
  • kontakt z biurem rachunkowym ( wyjaśnianie faktur, rozliczeń, sposobów fakturowania, obrotów, sald)
  • kontakt z bankami w sprawach bieżących (cesje, dokumentacje)
  • przygotowywanie przelewów zobowiązań
  • sprawdzanie i wyjaśnianie rozliczeń kontrahentów krajowych i zagranicznych
  • potwierdzanie sald, weryfikacja rozrachunków zlecanie windykacji
  • wystawianie i rozliczanie proform
  • kontakt z serwisami i rozwiązywanie problemów technicznych dotyczących systemu alarmowego, kamer, czujników, bram
  • pilnowanie terminów i wprowadzanie przelewów do urzędów
  • uzyskiwanie zaświadczeń o niezaleganiu z US, ZUS, opinii bankowych
  • wyjaśnianie reklamacji
  • minimum 3 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: zarządzanie, ekonomia,  administracja, rachunkowość)
  • znajomość języka angielskiego biznesowego w mowie i piśmie w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację
  • umiejętność pracy pod presją czasu oraz adaptacji do zmieniającego się dynamicznie środowiska
  • komunikatywność i wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne
  • samodzielność i dobra organizacja pracy zdolności analityczne
  • zaangażowanie w wykonywane obowiązki
  • dokładność, samodzielność i dobra organizacja pracy
  • zaangażowanie w wykonywane obowiązki
  • zdolności analityczne
  • umiejętność pracy z ludźmi
  • zdolności przywódcze mile widziane
  • ciekawą pracę w środowisku międzynarodowym w rozwijającej się, nowoczesnej firmie
  • stabilne warunki zatrudnienia z możliwością rozwoju
  • przyjazną atmosferę pracy
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • niezbędne narzędzia pracy
Administratorem Danych Osobowych jest ALKAZ Plastics S.A. z siedzibą w Olsztynie 10-419, ul. Żelazna 8. E-mail: rekrutacje@alkaz.pl. Podanie danych osobowych w CV jest dobrowolne, lecz konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. a i f ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 27 kwietnia 2016 r. (RODO).

Przysługuje Pani/ Panu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi na przetwarzanie danych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Dla bieżących rekrutacji dane osobowe będą przechowywane do czasu zakończenia prowadzenia rekrutacji, nie dłużej jednak niż 3 miesiące od dnia przesłania CV. Dla przyszłych rekrutacji dane osobowe będą przechowywane przez okres 1 roku. Dane osobowe kandydatów nie będą podlegały zautomatyzowanemu przetwarzaniu i profilowaniu.

Prosimy o dopisanie w aplikacji klauzuli: Składając aplikację wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez ALKAZ Plastics S.A. na potrzeby przeprowadzenia bieżącego procesu rekrutacji na stanowisko: Specjalista ds. ofertowania w branży technicznej oraz na potrzeby przyszłych procesów rekrutacji, w tym również na inne stanowiska.
 

Podobne oferty

  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Aon   warmińsko-mazurskie    praca zdalna   za 3 dni wygasa
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
  • Кierownik działu prawnego

    3S AGENCY   warmińsko-mazurskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Austria
    starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: Zapewnienie wsparcia prawnego dla procesów biznesowych firmy; Przygotowanie i wsparcie transakcji o różnym stopniu złożoności na Ukrainie i w UE; Kontakt z organami państwowymi, regulacyjnymi i bankami; Wsparcie transakcji dotyczących nieruchomości i działek; Wsparcie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. cenników

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Twój zakres obowiązków: pozyskiwanie i przetwarzanie informacji do cenników koordynacja prac nad cennikami w zakresie harmonogramu, wersji językowych, spójności zawartych informacji oraz ich jakości zadania związane z prowadzeniem rejestru błędów w cennikach i formułowaniem wniosków...
  • Specjalista / Specjalistka - Asystent / Asystentka Kierownika Katedry

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  część etatu
    11 godz.
    Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za organizacyjne wsparcie funkcjonowania Katedry Fizyki Doświadczalnej, oraz bezpośrednią współpracę, w zakresie administracyjnej obsługi, z kierownictwem katedry. Zakres obowiązków: administracyjne i...
  • Administrator / Administratorka Budowy

    NES Global Talent   Nysa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Obowiązki: Zarządzanie dokumentacją przedsiębiorstwa (archiwizowanie dokumentów, prowadzenie rejestrów, nadzór nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą) Nadzór nad obiegiem dokumentów w firmie, jak i na budowie; Prowadzenie rejestrów budowy (korespondencja, protokołowanie zmian,...
  • Administrator / Administratorka Budowy

    NES Global Talent   Opole    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obowiązki: Zarządzanie dokumentacją przedsiębiorstwa (archiwizowanie dokumentów, prowadzenie rejestrów, nadzór nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą) Nadzór nad obiegiem dokumentów w firmie, jak i na budowie; Prowadzenie rejestrów budowy (korespondencja, protokołowanie zmian,...
  • Pracownik Administracyjny

    Telemond Sp z o.o.   Kostrzyn nad Odrą    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Czym się będziesz zajmować: Pracami administracyjno-biurowymi; Wsparciem w bieżących pracach.
  • Młodszy Specjalista w Biurze Obsługi Studenta

    Uniwersytet WSB Merito w Gdańsku   Gdynia    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Główne zadania realizowane na stanowisku: zapewnienie profesjonalnej obsługa studentów i wykładowców, zagwarantowanie ciągłości procesów obsługowych w zakresie prowadzenia dokumentacji przebiegu studiów, organizacja praktyk, stypendiów oraz finansów studentów i słuchaczy.
  • Pracownik Administracyjny

    KLIMAT SOLEC Sp. z o.o.   Solec Kujawski    praca stacjonarna
    specjalista (mid)
    1 dni
    Zadania na stanowisku: zapewnienie sprawnego funkcjonowania pracy działu, współpraca z dostawcami i firmami zewnętrznymi, dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Pory 78    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Praca w Szpitalu Carolina, ul. Pory 78, 02-757 Warszawa Twoją rolą będzie: Prowadzenie bazy danych środków trwałych w programie Access; Prowadzenie bazy danych kontroli dostępu oraz kluczy systemowych, nadawanie kart, kontrola administracyjna; Reagowanie na potrzeby pracowników związane z...