Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie do naszego zespołu w Katowicach poszukujemy:
Do Twoich zadań należeć będzie w szczególności:
Obsługa kadrowa pracowników tymczasowych oraz zleceniobiorców (sporządzanie umów, wystawianie świadectw pracy, zaświadczeń, prowadzenie teczek osobowych, rozliczanie czasu pracy, sporządzanie rachunków do umów zleceń , archiwizowanie dokumentacji)
Sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami
Wystawianie faktur
Rozliczanie podróży krajowych i zagranicznych
Koordynacja pracowników tymczasowych
Raportowanie do Klienta i Przełożonego
Bądź na TAK jeśli:
Masz doświadczenie na podobnym stanowisku
Dobrze znasz przepisy prawa pracy i zagadnienia z zakresu kadr
Posługujesz się programem Microsoft Navision lub innym programem kadrowo - płacowym
Posiadasz praktyczną znajomość pakietu MS Office
Jesteś zmotywowany do pracy i nastawiony na wytrwałą realizację założonych celów
Potrafisz pracować pod presją czasu
Posiadasz wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne
Czego z nami doświadczysz:
Pracy w renomowanej międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
Prywatnej opieki medycznej i pakietu dodatkowych benefitów
Możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego
Niekonwencjonalnych pomysłów, np. na świętowanie Twoich urodzin, spędzanie wakacyjnych piątków, czy celebrowanie jubileuszu pracy
Ducha zespołowości, gdy rwiemy się do zwycięstwa rynkowego i... w międzynarodowym Turnieju Siatkarskim Adecco Ludzkiego spełnienia, gdy zmieniamy na lepsze życie ludzi w potrzebie, m.in. dzięki inicjatywie Win4Youth.com