Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Nr Ref.: Specjalista ds Analiz/Olsztyn/2014
- Tworzenie i obsługa baz danych ( m.in. access, postgress, oracle, Teradata)
- Praca w MS_OFFICE – raporty cykliczne i ad-hoc
- Praca na narzędziach Bussines Inteligence, SAS Enterprice Guide, Teradata Assistance, nakładki na Oracle
- Automatyzacja raportowania (VBA, makra, shell)
- Pozostałe polecenia przełożonego w tym obsługa raportowania w zastępstwach (urlopy, choroby pracowników
- Znajomość bazy access (rozumienie budowy podstawowych struktur języka sql, tworzenie tabel oraz zapytań w kwerendach, importownie i podłączanie tabel)
- Obsługa i rozumienie makr systemowych acces
- Mile widziana znajomość Visual Basic – poziom podstawowy
- Mile widziane orientowanie się w języku skryptowym (komendy pod windows)
- Mile widziana obsługa i wiedza na temat innych systemów bazodanowych(głównie postgres, oracle)
- Bardzo dobra obsługa excel – umiejętność używania makr i funkcji importowania danych (od poziomu generowania do poziomu tworzenia raportów w excel)
- Mile widziane doświadczenie w raportowaniu
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Atrakcyjne wynagrodzenie ( podstawa + premia)
- Zdobycie cennego doświadczenia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku