Specjalista ds. Budowania Wizerunku Pracodawcy
Miejsce pracy: Warszawa
Jako Specjalista ds. Budowania Wizerunku Pracodawcy w Nationale-Nederlanden będziesz:
- uczestniczyć w definiowaniu i określeniu wizji, strategii oraz planów zarządzania wizerunkiem pracodawcy w jednej z najbardziej uznanych firm w branży ubezpieczeniowej,
- odpowiadać za realizację strategii budowania wizerunku pracodawcy oraz wdrożenie koncepcji Employer Value Proposition (EVP) wewnątrz i na zewnątrz firmy,
- odpowiadać za wypracowanie i wdrożenie koncepcji atrakcyjnych programów stażowych (w tym międzynarodowych) kierowanych do grupy studentów i absolwentów,
- stale poszukiwać rozwiązań i trendów w obszarze narzędzi rekrutacyjnych oraz rozwiązań EB, gwarantujących skuteczne dotarcie do zdefiniowanych grup docelowych oraz zapewniających kandydatom spójne, pozytywne odczucia z uczestnictwa w procesie rekrutacji,
- dbać o najwyższe standardy na każdym etapie komunikacji z kandydatami do pracy oraz organizacjami działającymi na rynku pracy (organizacje studenckie, stowarzyszenia branżowe, uczelnie itd.),
- opracowywać i rekomendować sposoby i miejsca wykorzystania materiałów wizerunkowych (ATL, BTL) począwszy od stworzenia koncepcji materiałów, przez kontakt z dostawcami po mierzenie efektów realizowanych działań,
- odpowiadać za budowanie i realizację strategii zarządzania wizerunkiem pracodawcy w mediach społecznościowych,
- opracowywać i realizować plany uczestnictwa w wydarzeniach i eventach promujących pracodawcę m.in. targi pracy, konferencje, dni kariery,
- blisko współpracować z zespołem HR Biznes Partnerów oraz Zespołem Rekrutacji, w celu wspierania aktywnego pozyskiwania kandydatów.
Czego potrzebujesz, aby aktywować nowe wyzwania?
- około rocznego doświadczenia w realizacji projektów dotyczących budowania wizerunku pracodawcy, komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej. Preferowane doświadczenie w pracy w dużej, złożonej organizacji,
- znajomości innowacyjnych technik i narzędzi komunikacyjnych; doskonała znajomość i swoboda poruszania się w mediach społecznościowych,
- bardzo dobrej znajomości pakietu Ms Office (w szczególności PowerPoint),
- bardzo dobrej znajomości języka angielskiego, umożliwiającej swobodną komunikację,
- zainteresowania nowościami i globalnymi trendami z obszaru HR,
- umiejętności budowania relacji i pracy z ludźmi (praca w zespołach projektowych, współpraca między zespołowa),
- lekkiego pióra: umiejętności budowania atrakcyjnej, jasnej komunikacji kierowanej do zróżnicowanych grup docelowych,
- niestandardowego myślenia, inicjatywy, kreatywności oraz nastawienia na poszukiwania rozwiązań – ‘think out of the box’.
Co aktywujesz dołączając do zespołu Nationale-Nederlanden?
- pracę w dynamicznym środowisku,
- uczestnictwo w realizacji dużych, atrakcyjnych projektów
- możliwość realizacji swoich pasji, własnych pomysłów i rozwiązań,
- możliwość pracy zdalnej w wybranych dniach i krótszych piątków,
- atrakcyjny pakiet benefitów oraz udziału w atrakcyjnych eventach/wydarzeniach organizowanych przez firmę,
- pracę na tętniącym życiem Powiślu (praca blisko stacji metra Centrum Nauki Kopernik),
- umowę o pracę.