specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Twój zakres obowiązków Sporządzanie raportów i analiz finansowych wraz z ich interpretacją (przychody, struktura kosztów, odchylenia wyników w stosunku do prognoz); Analiza zapasów magazynowych; Sporządzanie raportu przychodów ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów;...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
11 dni
Twój zakres obowiązków: Przygotowywanie raportów i analiz finansowych wraz z ich interpretacją Sporządzanie raportu przychodów ze sprzedaży; Analiza miesięcznych kosztów oraz weryfikacja poprawności księgowań w systemie; Sporządzanie rezerw RMB oraz zestawienia wydatków; Sporządzanie...
SANHA Polska Sp. z o.o.Legnica, wygodna lokalizacja 3 km od centrum i około 3 km do drogi S-3 kierunek Lubin,
praca zdalna / stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Jak będą wyglądały Twoje zadania? udział w przygotowywaniu prognoz cash flow dla spółek Grupy, udział w procesie budżetowania, analiza odchyleń od budżetu, raportowanie wewnętrzne i zewnętrzne, przygotowywanie analiz i modeli finansowych, rozwój narzędzi controllingowych.
menedżer umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Zakres obowiązków: Przygotowanie rocznego budżetu , planu wieloletniego, forecastu – kontrola ich realizacji wraz z analizą odchyleń Przygotowywanie raportów finansowych dla Zarządu Analiza rentowności Współpraca z Działem Księgowości Optymalizacja kosztów firmy Kontrola przychodów...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Ciekawe projekty Prowadzenie projektów z zakresu finansowania nieruchomości komercyjnych we współpracy z zarządem, naszymi bankami partnerskimi i rynkiem kapitałowym Rozbudowa i utrzymanie naszej sieci kontaktów z bankami i instytutami kredytującymi Analiza projektu / Analiza danych...
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: monitorowanie budżetu, identyfikację ryzyk oraz przygotowywanie propozycji działań naprawczych, rozliczanie dotacji udzielonych z budżetu państwa, weryfikację rozliczeń cząstkowych, tworzenie raportów zbiorczych dotyczących rozliczeń,...
Opis stanowiska: weryfikacja jakości danych oraz ich integracji z wielu źródeł; rozwój i optymalizacja narzędzi raportowych, w tym MS Excel w celu automatyzacji pracy i poprawy jakości danych; pomoc w tworzeniu ujednoliconych raportów i procedur; weryfikacja i reagowanie na ewentualne...
Accounting and controlling for transactions related to stock/merchandise: Stock reconciliation execution and performing deep dive in analysis of discrepancies; Statistical and accounting margin reconciliation execution and diagnosis of discrepancies; Calculation and posting of goods’ cost of...
Twój zakres obowiązków: sporządzanie raportów operacyjnych na potrzeby Spółki; korzystanie z baz danych (SQL) oraz pozostałych narzędzi umożliwiających sprawne i optymalne raportowanie w Spółce; analiza czynników mających wpływ na procesy sprzedażowe oraz windykacyjne zachodzące w...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
czynny udział w procesie budżetowania, przygotowywaniu forecastu, planów oraz kontrola ich realizacji i analiza odchyleń, sporządzanie analiz i raportów finansowych na wewnętrzne potrzeby Zarządu i jednostek budżetowych, wykonywanie kalkulacji dotyczących oceny rentowności planowanych...
Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą, specjalizującą się w sprzedaży detalicznej i internetowej artykułów RTV, AGD, IT i nowych technologii. W związku z rozwojem naszych struktur poszukujemy Kandydatów/Kandydatek na stanowisko:
Specjalista ds. Controllingu
Miejsce pracy: Wrocław
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
raportowanie oraz analizę kluczowych wskaźników firmy
analizę danych finansowych
sporządzanie analiz i raportów ekonomiczno-finansowych dla celów zarządczych i strategicznych
ustalanie wyniku finansowego
przygotowywanie prognoz oraz wyjaśnianie odchyleń
współpracę przy tworzeniu rocznego budżetu
aktualizację budżetów kwartalnych
analizę nowych przedsięwzięć
współpracę z Klientem Wewnętrznym w ramach wykonywanych obowiązków
Od Kandydatów oczekujemy:
wykształcenia wyższego o kierunku ekonomicznym (finanse lub rachunkowość)
minimum 2 letniego doświadczenia na podobnym stanowisku
znajomości pakietu MS Office, zwłaszcza Excel na poziomie zaawansowanym (warunek konieczny)
doświadczenia w sporządzaniu raportów i prognoz oraz w analizowaniu danych finansowych
ogólnej wiedzy z zakresu księgowości
umiejętności tworzenia raportów zarządczych
dużej samodzielności oraz bardzo dobrej organizacji pracy
umiejętności analitycznego myślenia
terminowości i rzetelności
doświadczenie w pracy w branży handlowej będzie dodatkowym atutem
Wybranym Kandydatom oferujemy:
pełną wyzwań pracę o dużym zakresie samodzielności i odpowiedzialności
możliwość rozwoju zawodowego w nowocześnie zarządzanej polskiej firmie
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Twój zakres obowiązków Sporządzanie raportów i analiz finansowych wraz z ich interpretacją (przychody, struktura kosztów, odchylenia wyników w stosunku do prognoz); Analiza zapasów magazynowych; Sporządzanie raportu przychodów ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów;...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
11 dni
Twój zakres obowiązków: Przygotowywanie raportów i analiz finansowych wraz z ich interpretacją Sporządzanie raportu przychodów ze sprzedaży; Analiza miesięcznych kosztów oraz weryfikacja poprawności księgowań w systemie; Sporządzanie rezerw RMB oraz zestawienia wydatków; Sporządzanie...
SANHA Polska Sp. z o.o.Legnica, wygodna lokalizacja 3 km od centrum i około 3 km do drogi S-3 kierunek Lubin,
praca zdalna / stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Jak będą wyglądały Twoje zadania? udział w przygotowywaniu prognoz cash flow dla spółek Grupy, udział w procesie budżetowania, analiza odchyleń od budżetu, raportowanie wewnętrzne i zewnętrzne, przygotowywanie analiz i modeli finansowych, rozwój narzędzi controllingowych.
menedżer umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Zakres obowiązków: Przygotowanie rocznego budżetu , planu wieloletniego, forecastu – kontrola ich realizacji wraz z analizą odchyleń Przygotowywanie raportów finansowych dla Zarządu Analiza rentowności Współpraca z Działem Księgowości Optymalizacja kosztów firmy Kontrola przychodów...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Ciekawe projekty Prowadzenie projektów z zakresu finansowania nieruchomości komercyjnych we współpracy z zarządem, naszymi bankami partnerskimi i rynkiem kapitałowym Rozbudowa i utrzymanie naszej sieci kontaktów z bankami i instytutami kredytującymi Analiza projektu / Analiza danych...
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: monitorowanie budżetu, identyfikację ryzyk oraz przygotowywanie propozycji działań naprawczych, rozliczanie dotacji udzielonych z budżetu państwa, weryfikację rozliczeń cząstkowych, tworzenie raportów zbiorczych dotyczących rozliczeń,...
Opis stanowiska: weryfikacja jakości danych oraz ich integracji z wielu źródeł; rozwój i optymalizacja narzędzi raportowych, w tym MS Excel w celu automatyzacji pracy i poprawy jakości danych; pomoc w tworzeniu ujednoliconych raportów i procedur; weryfikacja i reagowanie na ewentualne...
Accounting and controlling for transactions related to stock/merchandise: Stock reconciliation execution and performing deep dive in analysis of discrepancies; Statistical and accounting margin reconciliation execution and diagnosis of discrepancies; Calculation and posting of goods’ cost of...
Twój zakres obowiązków: sporządzanie raportów operacyjnych na potrzeby Spółki; korzystanie z baz danych (SQL) oraz pozostałych narzędzi umożliwiających sprawne i optymalne raportowanie w Spółce; analiza czynników mających wpływ na procesy sprzedażowe oraz windykacyjne zachodzące w...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
czynny udział w procesie budżetowania, przygotowywaniu forecastu, planów oraz kontrola ich realizacji i analiza odchyleń, sporządzanie analiz i raportów finansowych na wewnętrzne potrzeby Zarządu i jednostek budżetowych, wykonywanie kalkulacji dotyczących oceny rentowności planowanych...