Najnowsze oferty pracy

  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Service Desk

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Twoje zadania: utrzymanie ciągłości pracy użytkowników systemu poprzez zapewnienie wsparcia technicznego; zapewnienie ciągłości działania systemów informatycznych w obszarze wsparcia IT w przypadku awarii; zarządzanie kontami użytkowników w systemach informatycznych; wspieranie...
  • IT Help Desk Assistant

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Zakres obowiązków: Przyjmowanie i klasyfikacja zgłoszeń w systemie serwisowym; Wsparcie użytkowników systemów informatycznych, rozwiązywanie incydentów i problemów; Diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów związanych z awariami urządzeń i systemów informatycznych; Obsługa...
  • Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. Service Desk

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Twoje zadania: utrzymanie ciągłości pracy użytkowników systemu poprzez zapewnienie wsparcia technicznego (zdalnie oraz lokalnie) zapewnienie ciągłości działania systemów informatycznych w obszarze wsparcia IT w przypadku awarii; zarządzanie kontami użytkowników w systemach...
  • Specjalista / Specjalistka IT Wsparcia Technicznego Klubów

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, Plac Europejski 2    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Na rozgrzewkę kilka pytań: Umiesz konfigurować, instalować i serwisować sprzęt komputerowy? Znasz technologię i systemy mobilne? Systemy operacyjne Microsoft Windows nie są Ci obce? Wiesz co to Active Directory, LAN, WAN, VPN? Konfiguracja i zarządzanie urządzeniami sieciowymi nie stanowi...
  • Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Aplikacji

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca zdalna   dziś wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    8 dni
    Forma współpracy: umowa o pracę; Model pracy: praca 100% zdalna z możliwością przyjścia do biura; Praca w pełnym wymiarze: 40 godzin tygodniowo, 8 godzin dziennie; Rekrutacja: 100% zdalna; Osoba na tym stanowisku:​​ Dostarcza 2 linię wsparcia dla obsługiwanych systemów. Współpracuje...
  • Specjalista ds. wsparcia systemów logistycznych

    Logwin Poland Sp. z o.o.   Piaseczno    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Jakie zadania na Ciebie czekają? Wsparcie działów operacyjnych (magazyn) w zakresie obsługi aplikacji logistycznych: Uczestniczenie w definiowaniu potrzeb w zakresie oczekiwanych zmian w funkcjonowaniu systemów klasy WMS I TMS: Testowanie wdrażanych zmian w systemach informatycznych; Tworzenie...
  • Service Desk Specialist

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    General duties: 1st level of support for system users in resolving requests; ticket queue management in the Jira system; cooperation with customers within METRO group (it's not a call center) timely data entry into the system in accordance with the designated SLA level; ongoing monitoring of the...
  • Pracownik Helpdesku IT

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Gdański Uniwersytet Medyczny w związku z dynamicznym rozwojem obszaru IT poszukuje specjalistów, którzy chcą wziąć udział w cyfrowej transformacji dużej organizacji. Przez najbliższe lata mamy ambicję zmodernizować obszar zarządzania usługami IT, systemów informatycznych oraz...
  • Operator Helpdesk

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Wrocław, ul. Piotra Skargi    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Opis stanowiska: Wsparcie użytkowników wewnętrznych oraz klientów zewnętrznych z całego świata z zakresu korzystania z systemu rezerwacji (udzielanie informacji związanych z organizacją spotkań, szkolenia z używania systemu) Procesowanie i sprawdzanie nowych oraz istniejących rezerwacji...
  • Młodszy Technik IT

    Hemmersbach   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    ZADANIA: Rozwiązywanie problemów związanych z Microsoft 365, aplikacjami, maszynami wirtualnymi; Rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowaniem (Windows, MacOS), instalacjami i sprzętem komputerowym; Obsługiwanie urządzeń mobilnych, drukarek, sprzętu konferencyjnego (audio i video)...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. HelpDesk

NBC Sp. z o.o.
Warszawa
praca stacjonarna
2822 dni temu

NBC to innowacyjna firma specjalizująca się w outsourcingu kadr IT. Obecnie zatrudniamy blisko 250 specjalistów na terenie Polski. Nasi pracownicy uczestniczą w ciekawych i innowacyjnych projektach w bankowości, w centrach usług wspólnych, w przemyśle i w dużych firmach IT.

Dla naszego Klienta w Warszawie poszukujemy Specjalistów na stanowisko:



Specjalista ds. HelpDesk

Miejsce pracy: Warszawa

Nr Ref.: HDT/WAW/0616/MK


ZAKRES PRAC:
  • Rozwiązywanie bieżących problemów (pierwsza linia wsparcia)
  • Serwis sprzętu i infrastruktury IT
  • Monitorowanie procesów ITIL
  • Instalacja i konfiguracja sprzętu oraz oprogramowania
OPIS WYMAGAŃ:
  • Co najmniej 1 rok doświadczenia na analogicznym stanowisku
  • Doświadczenie w 1 linii wsparcia i współpracy z 2 linią wsparcia
  • Posiadanie jednego z certyfikatów: ITIL Foundation, CCENT, MTA lub innych, zbliżonych tematycznie
  • Praktycznej znajomości rozwiązań ICT
  • Wiedza z zakresu produktów Mirosoft: Windows 7, Server 2003/2008, Office 2007, Office 2010
  • Doświadczenie w pracy z Linux/Ubuntu
  • Znajomość zagadnień sieciowych: TCP/IP
  • Umiejętność rozwiązywania problemów IT
  • Znajomość języka angielskiego (co najmniej na poziomie średnio zaawansowanym)
OFERUJEMY:
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Wsparcie dedykowanego specjalisty w procesie rekrutacyjnym oraz podczas współpracy
  • Dużo wyzwań, możliwość rozwoju i doskonalenia kwalifikacji zawodowych
  • Stabilne zatrudnienie w szybko rozwijającej się firmie

NBC Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Grabiszyńska 251a 53-234 Wrocław, będzie przetwarzała dobrowolnie podane dane osobowe w celach rekrutacyjnych. Po skontaktowaniu się z wybranymi kandydatami, za odrębnie udzieloną zgodą w/w dane osobowe będą udostępnione podmiotowi z branży nowych technologii, który oferuje nawiązanie współpracy. Osobom aplikującym przysługuje prawo dostępu do treści danych, ich poprawiania oraz cofnięcia zgody.

Prosimy o dołączenie klauzuli:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez NBC Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Grabiszyńska 251a, 53-234 Wrocław, moich danych osobowych, zawartych w złożonych dokumentach, w celu przeprowadzenia zleconego procesu rekrutacji oraz udostępnienie moich danych osobowych podmiotowi z branży nowych technologii, który oferuje nawiązanie współpracy na stanowisku Specjalista ds. HelpDesk".

"Wyrażam zgodę/Nie wyrażam zgody na przetwarzanie przez NBC Sp. z o.o. w/w danych osobowych, w celu prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych."
 

Podobne oferty

  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Service Desk

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Twoje zadania: utrzymanie ciągłości pracy użytkowników systemu poprzez zapewnienie wsparcia technicznego; zapewnienie ciągłości działania systemów informatycznych w obszarze wsparcia IT w przypadku awarii; zarządzanie kontami użytkowników w systemach informatycznych; wspieranie...
  • IT Help Desk Assistant

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Zakres obowiązków: Przyjmowanie i klasyfikacja zgłoszeń w systemie serwisowym; Wsparcie użytkowników systemów informatycznych, rozwiązywanie incydentów i problemów; Diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów związanych z awariami urządzeń i systemów informatycznych; Obsługa...
  • Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. Service Desk

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Twoje zadania: utrzymanie ciągłości pracy użytkowników systemu poprzez zapewnienie wsparcia technicznego (zdalnie oraz lokalnie) zapewnienie ciągłości działania systemów informatycznych w obszarze wsparcia IT w przypadku awarii; zarządzanie kontami użytkowników w systemach...
  • Specjalista / Specjalistka IT Wsparcia Technicznego Klubów

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, Plac Europejski 2    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Na rozgrzewkę kilka pytań: Umiesz konfigurować, instalować i serwisować sprzęt komputerowy? Znasz technologię i systemy mobilne? Systemy operacyjne Microsoft Windows nie są Ci obce? Wiesz co to Active Directory, LAN, WAN, VPN? Konfiguracja i zarządzanie urządzeniami sieciowymi nie stanowi...
  • Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Aplikacji

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca zdalna   dziś wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    8 dni
    Forma współpracy: umowa o pracę; Model pracy: praca 100% zdalna z możliwością przyjścia do biura; Praca w pełnym wymiarze: 40 godzin tygodniowo, 8 godzin dziennie; Rekrutacja: 100% zdalna; Osoba na tym stanowisku:​​ Dostarcza 2 linię wsparcia dla obsługiwanych systemów. Współpracuje...
  • Specjalista ds. wsparcia systemów logistycznych

    Logwin Poland Sp. z o.o.   Piaseczno    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Jakie zadania na Ciebie czekają? Wsparcie działów operacyjnych (magazyn) w zakresie obsługi aplikacji logistycznych: Uczestniczenie w definiowaniu potrzeb w zakresie oczekiwanych zmian w funkcjonowaniu systemów klasy WMS I TMS: Testowanie wdrażanych zmian w systemach informatycznych; Tworzenie...
  • Service Desk Specialist

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    General duties: 1st level of support for system users in resolving requests; ticket queue management in the Jira system; cooperation with customers within METRO group (it's not a call center) timely data entry into the system in accordance with the designated SLA level; ongoing monitoring of the...
  • Pracownik Helpdesku IT

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Gdański Uniwersytet Medyczny w związku z dynamicznym rozwojem obszaru IT poszukuje specjalistów, którzy chcą wziąć udział w cyfrowej transformacji dużej organizacji. Przez najbliższe lata mamy ambicję zmodernizować obszar zarządzania usługami IT, systemów informatycznych oraz...
  • Operator Helpdesk

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Wrocław, ul. Piotra Skargi    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Opis stanowiska: Wsparcie użytkowników wewnętrznych oraz klientów zewnętrznych z całego świata z zakresu korzystania z systemu rezerwacji (udzielanie informacji związanych z organizacją spotkań, szkolenia z używania systemu) Procesowanie i sprawdzanie nowych oraz istniejących rezerwacji...
  • Młodszy Technik IT

    Hemmersbach   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    ZADANIA: Rozwiązywanie problemów związanych z Microsoft 365, aplikacjami, maszynami wirtualnymi; Rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowaniem (Windows, MacOS), instalacjami i sprzętem komputerowym; Obsługiwanie urządzeń mobilnych, drukarek, sprzętu konferencyjnego (audio i video)...