Ogłoszenie numer: 1663998, z dnia 2017-06-08
Grupa Marketingowa TAI Sp. z o.o. jest ogólnopolską firmą działającą na rynku monitoringu zamówień publicznych, inwestycji i dotacji oraz przygotowania baz B2B, właścicielem serwisów
www.Pressinfo.pl i www.Targetmarketing.pl
Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Helpdesk
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
Obowiązki na stanowisku:
- Bieżące wsparcie użytkowników końcowych (systemy MS Windows, oprogramowanie MS Office, oprogramowanie antywirusowe, komputery PC/laptopy, smartfony, drukarki, urządzenia sieciowe)
- Rozwiązywanie problemów użytkowników ze sprzętem komputerowym, siecią LAN i oprogramowaniem firmowym (CRM), aktywna współpraca z drugą linią wsparcia
- Administracja kontami użytkowników w systemach informatycznych (m.in. Active Directory, Samba)
- Konfiguracja komputerów i instalacja oprogramowania aplikacyjnego, dbanie o aktualizacje oprogramowania
- Sporządzanie i utrzymywanie dokumentacji i instrukcji dla użytkowników oraz szkolenie użytkowników
Wymagania
Od Kandydatów oczekujemy:
- Doświadczenia w podobnym obszarze zadań w zakresie pierwszej linii wsparcia użytkowników
- Wiedzy w zakresie problematyki sieci LAN/WAN
- Wykształcenia kierunkowego
- Samodzielności i dobrej organizacji pracy
- Umiejętności interpersonalnych i komunikatywności oraz nastawienia na współpracę z wewnętrznymi użytkownikami systemów IT
- Chęci do nauki i rozwoju osobistego
Oferujemy
- Możliwość zdobycia wiedzy i doświadczenia w stabilnej firmie z ugruntowaną pozycją w biznesie i z nowoczesną infrastrukturą IT
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
- System profesjonalnych szkoleń
- Możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy
- Pakiet socjalny (m.in. opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe)
- Wynagrodzenie: do 4000,00 zł brutto (praca na cały etat)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.