Zakres obowiązków:
-
weryfikacja wniosków kredytowych mikroprzedsiębiorstw
-
analiza wiarygodności i zdolności kredytowej Klientów
-
podejmowanie decyzji kredytowych
-
ocena proponowanych prawnych zabezpieczeń spłaty
-
otrzymanej dokumentacji kredytowej pod kątem kompletności i zgodności z wewnętrznymi procedurami
-
weryfikacja poprawności wprowadzenia danych systemowych w zakresie danych personalnych, adresowych i rejestrowych Klientów
-
przygotowywanie umów i innych dokumentów wymaganych w procesie kredytowym
-
współpraca z innymi Departamentami Banku w zakresie umożliwiającym prawidłowe procesowanie wniosków
-
raportowanie w zakresie ilościowego i jakościowego wykonania zadań
Wymagania:
-
wykształcenie wyższe
-
znajomość dokumentacji kredytowej i produktów kredytowych dla mikroprzedsiębiorstw
-
doświadczenie w obsłudze kredytów firmowych
-
biegła znajomość Pakietu Microsoft Office
-
umiejętność pracy w zespole
-
dokładność i sumienność
-
odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu
-
dyspozycyjność
Oferujemy:
-
pracę w zespole doświadczonych i wysoko zmotywowanych ludzi
-
udział w budowaniu nowych procesów
-
pakiet socjalny
-
narzędzia niezbędne do pracy