Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Nr Ref.: SKS/2016/10/53
- samodzielne prowadzenie pełnej księgowości spółki,
- dekretowanie i księgowanie dokumentów,
- prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej,
- wyliczanie i księgowanie rezerw, wycen walutowych, podatku odroczonego, podatku dochodowego,
- przygotowanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych,
- sporządzanie sprawozdań finansowych według określonych standardów,
- przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań i raportów,
- współpraca z audytorami,
- współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, NBP),
- wykształcenie wyższe ekonomiczne z zakresu rachunkowości i podatków,
- znajomość języka angielskiego w stopniu min. komunikatywnym,
- doświadczenie w pełnej księgowości na stanowisku samodzielnej/go księgowej/go,
- umiejętność sporządzania deklaracji VAT, CIT,
- bardzo dobra znajomość przepisów podatkowych,
- biegła obsługa MS Office,
- umiejętność rozwiązywania niestandardowych problemów,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- komunikatywność,
- umiejętność pracy w zespole,
- zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku polskim,
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.