Suder & Suder (www.suder.eu) działa na rynku od 1991 roku dostarczając niezawodne części zamienne do samochodów ciężarowych, ciągników siodłowych, przyczep, naczep, osi oraz autobusów. Suder & Suder razem z siecią partnerską Suder plus tworzą rozbudowaną sieć dystrybucji, która obejmuje Oddziały w największych miastach w całej Polsce i jest sukcesywnie poszerzana.
W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy pracownika na stanowisko:
Zakres obowiązków:
-
Uzgadnia terminy dostaw z Dostawcą krajowym i zagranicznym
-
Zapewnia terminowość dostaw do Magazynów Spółki
-
Na bieżąco monitoruje trasy przejazdu pojazdów i w razie potrzeby przesyła informacje do zainteresowanych Działów lub dokonuje korekty w harmonogramie dostaw
-
Tworzy dzienny / tygodniowy harmonogram dostaw dla Magazynów Spółki
-
Planuje, organizuje i zleca transport krajowy i międzynarodowy
-
Kontroluje dokumentację związaną z wykonywanym transportem – zgłasza reklamacje do Dostawcy lub Przewoźnika
-
Prowadzi rejestr wysyłek w transporcie krajowym i międzynarodowym
-
Sporządza raporty dotyczące transportu krajowego i międzynarodowego
-
Tworzy analizy kosztów transportu, podejmuje działania zmierzające do ich optymalizacji
-
Współpracuje z Działem Zakupów przy ustalaniu harmonogramu i warunków dostaw
-
Współpracuje z wykwalifikowanymi Firmami transportowymi i spedycyjnymi w celu zapewnienia jak najlepszych warunków wykonania zlecenia transportowego
-
Obsługuje specjalistyczne programy spedycyjne
-
Organizuje transport towaru do Klienta zagranicznego i zagranicznych Dostawców Spółki
-
Sporządza wyceny kosztów transportu na potrzeby pozostałych Działów Firmy
-
Na bieżąco monitoruje i raportuje o zmianach zachodzących na rynku usług transportowych
-
Przygotowuje i nadzoruje proces Importu i Eksportu Spółki + Taryfikacja Celna
-
Nadzoruje proces związany z monitoringiem drogowym towarów (Sent)
-
Bierze czynny udział w reorganizacji Działu
-
Optymalizuje koszty logistyczne Spółki (Pomysł > Projekt > Wdrożenie)
-
Realizacja Projektów Logistycznych – kosztowe / organizacyjne
Wymagania:
-
Wykształcenie wyższe – kierunkowe Logistyczne
-
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego - jest to warunek konieczny ( znajomość drugiego języka będzie dodatkowym atutem )
-
Doświadczenie w zakresie odpraw celnych (Import / Eksport)
-
Bardzo dobra znajomość MS Office - w szczególności Excel
-
Odporność na stres, umiejętności organizacyjne, umiejętności pracy pod presją czasu i odpowiedzialność
-
Umiejętność analitycznego myślenia, samodzielnego wyciągania wniosków
-
Asertywna, silna osobowość, umiejętność negocjacji
-
Umiejętność pracy zespołowej, inicjatywa, kreatywność i samodzielność w działaniu
Oferujemy:
-
Pracę w renomowanej, stabilnej, dynamicznie rozwijającej się Firmie
-
Możliwości rozwoju zawodowego
-
Atrakcyjne wynagrodzenie powiązane z wynikami pracy