Specjalista ds. marketingu marki własnej
Miejsce pracy: Warszawa
Do Twoich obowiązków należeć będzie:
- Współtworzenie, wdrażanie, koordynowanie strategii marketingowej i rocznego planu aktywności produktów marki własnej Douglas obejmujący pełen marketing mix
- Proponowanie i wdrażanie działań ATL / BTL / in-store
- Współpraca z agencją przy prowadzeniu projektów kreacyjnych powiązanych z planem aktywności
- Zarządzanie podległym budżetem
- Analiza skuteczności prowadzonych działań w poszczególnych kanałach komunikacji, wyciąganie wniosków i formułowanie rekomendacji
- Analiza danych rynkowych, działań konkurencji, trendów konsumenckich
- Współpraca z wewnętrznymi działami, szczególnie Działem Zakupów i PR w celu realizacji projektów
- Przygotowywanie prezentacji marketingowych
Ważne abyś posiadał:
- Wykształcenie wyższe preferowane kierunki: Marketing, Zarządzanie, Reklama, Promocja, Psychologia
- Min. 2 lata doświadczenia w pracy w dziale marketingu w branży FMCG na podobnym stanowisku
- Doświadczenie w zakresie zarządzania marką, budowania wartości marki, budowania lojalności klientów wobec marki i pozycjonowania marki
- Samodzielne prowadzenie projektów, doskonała organizacja pracy oraz orientacja na wynik
- Praktyka w obszarze aktywacji marki w punkcie sprzedaży
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Mile widzialna znajomość programów graficznych
- Znajomość rynku mediów, w tym mile widziana znajomość social mediów
- Kreatywność, otwartość oraz innowacyjność
- Umiejętności analityczne, prezentacyjne i negocjacyjne
- Umiejętność pracy w zespole
Możemy zaoferować Ci:
- Możliwość zdobycia doświadczenia w dziale Marketingu w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Możliwość współpracy z profesjonalnym, dynamicznym zespołem
- Prywatną opiekę medyczną
- Ubezpieczenie na życie
- Mybenefit –kafeteryjny system dedykowany pracowników