Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Nr Ref.: WNO/2015/02
- Realizacja procesu alokacji wpłat i wypłat w systemach i w bazach,
- Nadzór nad płatnościami oraz weryfikacja naliczonych odsetek w NSRM,
- Wystawianie kompensat,
- Weryfikacja i naliczanie odpisów na należności wątpliwe,
- Realizacja procesu spisywania i umarzania należności,
- Raportowanie do kierownika wydziału,
- Status studenta studiów na kierunku ekonomia, finanse, rachunkowość lub wykształcenie średnie w kierunkach ekonomicznych,
- Znajomość systemów operacyjnego Windows,
- Zaawansowana znajomość pakietu Microsoft Office szczególnie Excel,
- Jęz. angielski - poziom średniozaawansowany,
- Bardzo mile widziana znajomość VBA,
- Umowę zlecenie,
- Pracę w dużej międzynarodowej organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku z branży telekomunikacyjnej,
- Niezbędne narzędzia do pracy,
- Ambitne i pełne wyzwań stanowisko pracy umożliwiające rozwój zawodowy,
- Pracę w pełnym wymiarze godzin.