CPL Jobs Sp. z o.o. to część międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Działalność rozpoczęliśmy w 1989 roku, w Irlandii. Od 2006 roku działamy na rynku ogólnopolskim. Ponad 20 lat doświadczenia w rekrutacji sprawiło, że CPL Jobs może zaoferować swoim Klientom i Kandydatom wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. W naszych kontaktach z kandydatami stawiamy na długofalowe relacje. Zapewniamy stały dostęp do informacji o najciekawszych projektach na rynku, doradzamy też w kwestii rozwoju kariery i wyboru optymalnego typu zatrudnienia. Pozwól nam poznać i zrozumieć swoje potrzeby, a pomożemy Ci osiągnąć Twoje cele.
W ramach zespołu Service Desk będziesz bezcennym pierwszym punktem kontaktowym dla klientów. Zespół jest odpowiedzialny za aktywne utrzymywanie i udoskonalanie obsługi dostarczanej klientom poprzez skuteczne monitorowanie i reagowanie na zgłoszenia. Skuteczne zarządzanie pomocą techniczną i skuteczna odpowiedź na wszystkie połączenia przychodzące, zapewniając przy tym, że każde zgłoszenie trafia w odpowiednie miejsce.
Obowiązki:
- Skuteczna komunikacja z klientem.
- Prowadzenie dokumentacji dotyczącej zgłoszeń.
- Umiejętność wyznaczania priorytetów.
- Stosowanie zdefiniowanych procedur w odpowiedzi na zgłoszenia użytkowników.
- Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników usług IT, drogą telefoniczną, e-mailową.
- Monitorowanie i informowanie użytkowników o postępach realizacji zgłoszeń.
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość jednego z języków projektowych (niemiecki, francuski, norweski, fiński, duński, czeski).
- Otwartości na naukę, rozwój, poznawanie nowych obszarów.
- Łatwości w przyswajaniu wiedzy i nowych umiejętności.
- Zdolności analitycznych.
- Komunikatywności i łatwości w nawiązywaniu kontaktów.
- Umiejętności współpracy w zespole.
- Samodzielności.
- Doskonałe umiejętności obsługi klienta.
Oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie.
- Stabilna praca w elastycznej i otwartej firmie.
- Rozwój w międzynarodowym środowisku.
- Szkolenie przygotowujące do stanowiska.
- Stałe wsparcie w codziennych zadaniach.
- Pakiet multisport i opieka medyczna.
- Ubezpieczenia grupowe.